Buna bucatarule , bine ai venit | Autentificare | Inregistreaza-te | Ai nevoie de ajutor?
Introdu-ti numele de utilizator si parola pentru a te autentifica.Dupa autentificare poti sa trimeti comentariul tau.

Sustine-ma

DACA CREZI,!!!
- ca ma sustii,
pune acest banner pe site/blog.
Retete si gust
Notă - să-mi spuneți în comentariu, dacă ai pus benerul meu
.
Nu uitați codul banner
Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

Cele mai picante alimente

Retete si gust

Va asteptam cu drag sugestii cu retete pe care doriti sa le publicam pe blog. Folositi acest link - https://retetesigust.blogspot.com/p/blog-page_1.html

Ati mancat vreodata picioare de pui? Un preparat traditional chinezesc este “picioare de pui cu fasole neagra”; in fast-food-urile asiatice se consuma frecvent piciorusele prajite in baie de ulei cu diverse dipuri pe baza de usturoi.
Cele mai picante alimente

Cele mai picante alimente

Ingrediente:
  • 12 picioare de pui
  • jumatate de pahar boabe de fasole neagra
  •  cate o lingura de usturoi taiat marunt, radacina de ghimbir si doua linguri din tulpina alba de la ceapa verde
  • doua linguri de sos de soia (light) si alte doua de sos de stridii
  •  cate o lingura de zahar brun si amidon
  • optional, fasole fermentata in sos de chili

Mod de preparare:

Am pus o jumatate de pahar de boabe de fasole neagra la inmuiat pana a doua zi.
Am luat piciorusele la o manechiura, le crescusera unghiile cam lungi. Le-am prajit 15 minute in friteuza care foloseste o lingura de ulei. Se pot praji si in ceaun sau baie de ulei, pana devin aurii.

  1. Intr-o cratita, am rumenit usturoiul si ghimbirul pentru 10-15 secunde
  2. Am adaugat tulpina alba din ceapa verde si picioarele de pui
  3. Le-am calit impreuna un minut, am adauga sosul de stridii si sosul de soia
  4. La fasolea neagra am adaugat o lingura de fasole fermentata si pasta de chili, pe care am turnat-o in cratita, plus o cana de apa fierbine si am amestecat totul
  5. Am acoperit cu un capac, am dat focul mic si am lasat la fiert cca 45 de minute
  6. Am descoperit oala, am dat din nou focul tare, am adaugat lingura de zahar brun, funzele de ceapa verde, daca va place iute acum este momentul sa adaugati o lingurita de pasta de ardei iute
  7. Am amestecat bine sa se imprastie aromele, am mai lasat 1 minut si am adaugat amidonul dizolvat in 4 linguri de apa rece
  8. Am amestecat din nou, am mai lasat 2 minute sa se formeze sosul si gata.

Se consuma fierbinte.

Sa aveti pofta!. 

Nota:

N-as fi crezut, dar e chiar bun bun! Si nu in ultimul rand: Picoarele de pui contin mult colagen. Ati vazut vreodata chinezi de varsta medie ridati? Nici eu.

Retete si gust

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea si/sau propune imbunatatiri, despre/la acest articol.
Multumesc pentru comentariul tau.

Bine ati venit
Pe Retete si Gust

Comunitatea membrilor
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly


Publicitate cu noi



Respectele mele pentru: "Vizitati acest blog!"
Retete si gust

Horoscop culinar

Uita-te pe
"Horoscop culinar"
, daca vrei - Dulciurile tale prferate - AICI!