Buna bucatarule , bine ai venit | Autentificare | Inregistreaza-te | Ai nevoie de ajutor?
Introdu-ti numele de utilizator si parola pentru a te autentifica.Dupa autentificare poti sa trimeti comentariul tau.

Sustine-ma

DACA CREZI,!!!
- ca ma sustii,
pune acest banner pe site/blog.
Retete si gust
Notă - să-mi spuneți în comentariu, dacă ai pus benerul meu
.
Nu uitați codul banner
Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

Mancare de iarna

Retete si gust
Va asteptam cu drag sugestii cu retete pe care doriti sa le publicam pe blog. Folositi acest link - https://retetesigust.blogspot.com/p/blog-page_1.html

Am pregătit o mâncare de duminică pentru diverse gusturi, combinând ce aveam la îndemână.

Mancare de iarna


INGREDIENTE:
  • 2 pulpe de curcă mai tânără, gât şi aripi
  • 1 bucată de muşchi afumat
  • 1/2 ţelină
  • 1 pătrunjel rădăcină
  • 4 cepe
  • 5 morcovi
  • 1 gulioară
  • 1 felie de bostan
  • 1 varză mică
  • 1 borcan de roşii mici în bulion
  • sos de soia
  • ghimbir
  • ardei iute
  • maioneză de casă
  • cartofi fierţi
  • castraveţi muraţi
  • 1 gogoşar proaspăt
  • 2 ouă
  • curry
  • mărar verde(la varză)
  • patrunjel verde pentru supă
  • un borcan de 700 ml cu roşii în bulion

MOD DE PREPARARE:

Am pus carnea cu legumele de supă (morcov, ţelină, pătrunjel, gulie, 2 cepe, 2 căţei de usturoi, câteva boabe de piper, sare) în oală sub presiune. Am lăsat 40 de mninute de când a început să fiarbă.

Am fiert cartofii în coajă şi oul pentru maioneză în apă cu sare.

Am scos legumele şi am strecurat supa. Dintr-o parte din legume, plus o pulpă şi aripile a făcut o salată de boeuf că le taie milimetric (eu nu am răbdare la aşa ceva). Am pregătit maioneza din oul fiert şi un gălbenuş crud, 1 lingură de muştar şi ulei.

Carnea afumată am tăiat-o felii şi am prăjit-o puţin că aşa imi place.

Separat, am făcut o mâncare pe placul meu. Am călit 2 cepe şi 1 gogoşar puţin. Am adăugat felia de dovleac bucăţi,varza fideluţă şi am călit iar, apoi am adăugat nişte supă. Am pus nişte carne din cea afumată şi prăjită, 1 pulpă de curcă şi gâtul, ce a mai rămas din legumele fierte (gulia, o parte din ţelină, un morcov, ceapa fiartă). Am adăugat un borcan de 700 ml cu roşii în bulion (pus de mine astă-vară), sos de soia şi ghimbirul feliuţe subţiri (cam cât un deget mic). Ghimbirul l-am pus mai la început să se moaie bine.

Pentru că îmi place picant, am pus şi o linguriţă de pastă de ardei iute şi nişte curry.

Câţiva cartofi fierţi se pot servi lângă carnea prăjită, iar 2-3 se adaugă la salata de boeuf/curcă! În supă se pot pune găluşte sau tăieţei. Pentru găluşte să amestecaţi oul bătut cu grişul cam cu 10 minute înainte de a le pune în supă, ca să aibă timp să se umfle grişul.

Retete si gust

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea si/sau propune imbunatatiri, despre/la acest articol.
Multumesc pentru comentariul tau.

Bine ati venit
Pe Retete si Gust

Comunitatea membrilor
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly


Publicitate cu noi



Respectele mele pentru: "Vizitati acest blog!"
Retete si gust

Horoscop culinar

Uita-te pe
"Horoscop culinar"
, daca vrei - Dulciurile tale prferate - AICI!