Buna bucatarule , bine ai venit | Autentificare | Inregistreaza-te | Ai nevoie de ajutor?
Introdu-ti numele de utilizator si parola pentru a te autentifica.Dupa autentificare poti sa trimeti comentariul tau.

Sustine-ma

DACA CREZI,!!!
- ca ma sustii,
pune acest banner pe site/blog.
Retete si gust
Notă - să-mi spuneți în comentariu, dacă ai pus benerul meu
.
Nu uitați codul banner
Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

Rețeta de supă de agățat flăcăii (Legényfogó raguleves)

Retete si gust
Va asteptam cu drag sugestii cu retete pe care doriti sa le publicam pe blog. Folositi acest link - Adauga reteta ta.              Ciorbă de porc ungurească – rețeta de supă de agățat flăcăii (Legényfogó raguleves). Supă ardelenească de porc dreasă cu smântână și lămâie. O supă delicioasă și consistentă, gătita în stil unguresc.
Rețeta de supă de agățat flăcăii (Legényfogó raguleves)
Rețeta de supă de agățat flăcăii (Legényfogó raguleves)

Ingrediente:
  • 300 g carne de porc
  • 3 morcovi
  • 1 ceapă roșie mare
  • chimen
  • sare, piper boabe
  • 2 linguri de boia 
  • 3-4 linguri de ulei
  • frunze de pătrunjel
  • frunze de țelină
  • 2 cepe mai mici
  • 6 cartofi de mărime medie
  • un sfert de țelină mare
  • alte legume și zarzavaturi după preferințe (mazăre, ardei, fasole verde etc)
  • 300 g smântână grasă 24%
  • 2 linguri zeamă de lămâie

Mod de preparare:

Am încins uleiul într-o cratiță. Apoi am adăugat o lingură de semințe de chimen lăsând totul să sfârâie 2-3 minute. Apoi am adăugat carnea tăiată în cubulețe mici și am lăsat-o să se prăjească pe toate părțile în acest ulei aromat, la foc destul de mare.
Carnea trebuie să fie prăjită, rumenă, nu înăbușită, albită sau fiartă. Nu supraaglomerați tigaia, mai bine lucrati în 2-3 ture. După ce carnea s-a rumenit am scos-o într-un bol.

Am tăiat ceapa mărunt și am călit-o ușor în uleiul rămas în cratiță. Ea trebuie să devină translucidă, nu să se prăjească.

Am adăugat apoi carnea, am condimentat-o cu sare, piper negru proaspăt măcinat și boia dulce. Imediat am stins totul cu circa 500 ml apă caldă. Boiaua nu trebuie lăsată la prăjit deoarece devine amară și indigestă.
Am lăsat totul la fiert sub capac circa 40-50 de minute. Carnea trebuie să fie aproape pătrunsă. Pe parcurs amestecăm și mai adăugăm apă dacă este nevoie.
Adăugăm zarzavaturile și completăm cu apă atât să le acopere. Putem adăuga și fasole verde, mazăre sau ce preferati. Supa se mai fierbe până ce zarzavaturile sunt moi.
Până au fiert zarzavaturile am pregătit dresătura din smântână. Înainte de toate am frecat bine smântâna pentru a deveni cremoasă, apoi am adăugat și zeama strecurată de lămâie și apoi am omogenizat. Am scos din supă câteva linguri de supă și le-am amestecat cu smântâna. Am mai adăugat câteva linguri și am am omogenizat din nou. Astfel evităm să facă cocoloașe. Supa se face în mod normal cu smântână acră grasă. După ce smântâna s-a lichefiat și este omogenizată se toarnă în oala cu supă.
Iată ciorba de agățat feciorii sau flăcăii! Deasupra am presărat niște pătrunjel verde proaspăt tocat.
O ciorbă de porc cu smântână și multe legume (Legenyfogo raguleves)
Retete si gust

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea si/sau propune imbunatatiri, despre/la acest articol.
Multumesc pentru comentariul tau.

Bine ati venit
Pe Retete si Gust

Comunitatea membrilor
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly


Publicitate cu noi



Respectele mele pentru: "Vizitati acest blog!"
Retete si gust

Horoscop culinar

Uita-te pe
"Horoscop culinar"
, daca vrei - Dulciurile tale prferate - AICI!