Buna bucatarule , bine ai venit | Autentificare | Inregistreaza-te | Ai nevoie de ajutor?
Introdu-ti numele de utilizator si parola pentru a te autentifica.Dupa autentificare poti sa trimeti comentariul tau.

Sustine-ma

DACA CREZI,!!!
- ca ma sustii,
pune acest banner pe site/blog.
Retete si gust
Notă - să-mi spuneți în comentariu, dacă ai pus benerul meu
.
Nu uitați codul banner
Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

Cartofi noi cu marar si smantana la cuptor

Retete si gust
Va asteptam cu drag sugestii cu retete pe care doriti sa le publicam pe blog. Folositi acest link - Adauga reteta ta.              Cartofi noi cu marar si smantana la cuptor. Cartofi copti cu sos de smantana cu marar si usturoi, fragezi, cu coaja rumena si crocanta. O reteta simpla de sezon. Incercati-l...
Cartofi noi cu marar si smantana la cuptor

Cartofi noi cu marar si smantana la cuptor


Ingrediente:
  • 1 kg cartofi noi
  • 1 lingura de ulei de masline
  • sare
Sos:
  • 500 ml smantana acrisoara
  • sare
  • o legatura de marar verde
  • 2-3 catei de usturoi 

Mod de preparare:

Am spalat bine si i-am lasat 10 minute in apa rece. Am razuit foarte usor pielita fina si i-am mai spalat o data.
Am scurs bine cartofii noi de apa si i-am tamponat cu un servet de bucatarie. Am pus cuptorul la incins la 200 C. Am asezat cartofii intr-o forma termorezistenta si i-am sarat bine pe toate partile, frecandu-i in palme.
I-am stropit cu putin ulei de masline si i-am tavalit bine prin el, ca sa fie unsi peste tot.

Coacere:

Am dat tava la cuptor fara sa o acopar cu folie si fara sa pun apa printre cartofi. Am copt cartofii simpli 50 de minute la 200 C. La suprafata lor s-a format o crusta subtire si rumena. Am verificat un cartof intepandu-l cu furculita si am constatat ca este moale si cremos in interior.

Sos:

Am preparat rapid sosul de marar cu usturoi si smantana.
Ingrediente:
  • 500 ml smantana acrisoara
  • un praf de sare
  • o legatura de marar verde tocat
  • 2-3 catei de usturoi zdrobiti
  • o lingurita zeama de lamaie, 2-3 frunze de menta verde tocate

Mod de preparare:

Am asezat smantana intr-un castron incapator. Am tocat mararul verde si am zdrobit cateii de usturoi.
Am amestecat totul bine si am asezonat cu sare dupa gust. Puteti pune si menta verde tocata precum si putina zeama de lamaie, doar daca doriti. Sosul este gata!

Servire:

Am pus cate o lingura de sos de smantana peste fiecare cartof si am data tava inapoi la cuptor pentru alte 15 minute, marind temperatura la 220 C.
Gata!
Nu mi-a ramas decat sa mai presar putin marar verde tocat deasupra si sa-i servesc.
Retete si gust

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea si/sau propune imbunatatiri, despre/la acest articol.
Multumesc pentru comentariul tau.

Bine ati venit
Pe Retete si Gust

Comunitatea membrilor
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly


Publicitate cu noi



Respectele mele pentru: "Vizitati acest blog!"
Retete si gust

Horoscop culinar

Uita-te pe
"Horoscop culinar"
, daca vrei - Dulciurile tale prferate - AICI!