Buna bucatarule , bine ai venit | Autentificare | Inregistreaza-te | Ai nevoie de ajutor?
Introdu-ti numele de utilizator si parola pentru a te autentifica.Dupa autentificare poti sa trimeti comentariul tau.

Sustine-ma

DACA CREZI,!!!
- ca ma sustii,
pune acest banner pe site/blog.
Retete si gust
Notă - să-mi spuneți în comentariu, dacă ai pus benerul meu
.
Nu uitați codul banner
Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

CIUPERCI PANE LA CUPTOR – DE POST

Retete si gust

Va asteptam cu drag sugestii cu retete pe care doriti sa le publicam pe blog. Folositi acest link - https://retetesigust.blogspot.com/p/blog-page_1.html 

Ciuperci pane la cuptor – reteta de post – este varianta cea mai sanatoasa in care putem pregati pane de post, fara prajeala.

Iata de ce ingrediente aveti nevoie si modul de preparare pentru ciuperci pane la cuptor:

CIUPERCI PANE LA CUPTOR – DE POST

CIUPERCI PANE LA CUPTOR – DE POST

INGREDIENTE:

250 g ciuperci champignon

170 g faina

300 ml apa rece

1 lingurita sare

1 varf cutit piper

1 lingurita ierburi de provence

1 varf cutit boia afumata

300 g pesmet

Pentru servit:

mujdei de usturoi

sos marinara cu putin usturoi calit si oregano

MOD DE PREPARARE:

Am dat drumul la cuptor, sa se incinga la 200°C, apoi am curatat ciupercile de impuritati si le-am feliat. 

Feliile nu sunt foarte subtiri – o grosime de 5 mm ar fi ideala. Intr-un bol am amestecat faina cu sare, piper, boia afumata si ierburi de provence.

Am adaugat apa treptat, ca sa nu faca cocoloase. 

Am amestecat bine, pana s-a omogenizat compozitia. 

Intr-un alt bol am pus pesmetul. 

Am dat ciupercile intai prin bolul cu faina, am scurs surplusul, apoi am tavalit feliile de ciuperci prin pesmet.

Le-am pus pe tava de copt pe rand, pana am umplut tava, dar am pastrat o oarecare distanta intre ele. 

Le-am copt 15 minute. In functie de puterea cuptorului, este posibil sa fie nevoie de 20 minute.

Cand au devenit usor aurii le-am scos si le-am mancat cu mujdei si sos marinara.

Pofta buna!

Retete si gust

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea si/sau propune imbunatatiri, despre/la acest articol.
Multumesc pentru comentariul tau.

Bine ati venit
Pe Retete si Gust

Comunitatea membrilor
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly


Publicitate cu noi



Respectele mele pentru: "Vizitati acest blog!"
Retete si gust

Horoscop culinar

Uita-te pe
"Horoscop culinar"
, daca vrei - Dulciurile tale prferate - AICI!