Buna bucatarule , bine ai venit | Autentificare | Inregistreaza-te | Ai nevoie de ajutor?
Introdu-ti numele de utilizator si parola pentru a te autentifica.Dupa autentificare poti sa trimeti comentariul tau.

Sustine-ma

DACA CREZI,!!!
- ca ma sustii,
pune acest banner pe site/blog.
Retete si gust
Notă - să-mi spuneți în comentariu, dacă ai pus benerul meu
.
Nu uitați codul banner
Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

Carnati prajiti la tigaie

Retete si gust

Va asteptam cu drag sugestii cu retete pe care doriti sa le publicam pe blog. Folositi acest link - https://retetesigust.blogspot.com/p/blog-page_1.html 

O reteta simpla pentru incepatorii care de-abia acum deslusesc tainele gatitului.

Carnati prajiti la tigaie

Carnati prajiti la tigaie

Ingrediente

  • 4 fire de carnati proaspeti 
  • 2 linguri de ulei
  • apa

    Mod de preparare:

    Am folosit 2 perechi de carnati de casa proaspeti, neafumati.

    Am despartit carnatii in 4 fire (sunt mai usor de manevrat) si i-am intepat pe alocuri cu o scobitoare ca sa nu crape la fiert si prajit. I-am asezat intr-o tigaie incapatoare, cu pereti mai inalti.

    Am turnat apa pana la jumatatea inaltimii carnatilor. Nu trebuie sa fie acoperiti de apa! Am pus si 2 linguri de ulei.

    Inabusirea:

    Am asezat tigaia la foc viu si am asteptat sa ajunga la fierbere. Carnatii vor face spuma, prin gaurelele facute anterior va curge zeama din ei si grasime. Asa trebuie. Dupa 10 minute i-am intors pe partea cealalta si am continuat fierberea. Apa incepe sa scada. Dupa alte 10 minute se aude deja sfarait din tigaie.

    Acum trebuie atentie maxima ca sa nu-i ardem! In plus, aveti grija pentru ca acestia incep sa stropeasca groaznic. Daca aveti un capac de tigaie tip sita antistropire ar fi bine sa-l folositi. De-acum dureaza doar 3-4 minute rumenirea pe fiecare parte. …

    Am scos carnatii prajiti pe o farfurie, ajutandu-ma de un cleste de bucatarie, nu de furculita.

    Servirea:

    Am facut rapid un piure de cartofi si am scos cativa castraveti murati din borcan.

    Cine doreste isi poate picura din saftul (sosul) din tigaie peste piure. Merg bine si cu mustar si cu o felie de paine proaspata de casa.

    Carnatii acestia prajiti merg tare bine si cu o fasole batuta (frecata) – sau cu o iahnie de fasole – si cu o mancare faina de linte - si cu manare de mazare galbena - merg bine aceti carnati.

    Sa incercati si voi aceasta reteta de carnati prajiti la tigaie! 

    Sunt nemaipomeniti!

    Pofta buna!

Retete si gust

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea si/sau propune imbunatatiri, despre/la acest articol.
Multumesc pentru comentariul tau.

Bine ati venit
Pe Retete si Gust

Comunitatea membrilor
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly


Publicitate cu noi



Respectele mele pentru: "Vizitati acest blog!"
Retete si gust

Horoscop culinar

Uita-te pe
"Horoscop culinar"
, daca vrei - Dulciurile tale prferate - AICI!