Buna bucatarule , bine ai venit | Autentificare | Inregistreaza-te | Ai nevoie de ajutor?
Introdu-ti numele de utilizator si parola pentru a te autentifica.Dupa autentificare poti sa trimeti comentariul tau.

Sustine-ma

DACA CREZI,!!!
- ca ma sustii,
pune acest banner pe site/blog.
Retete si gust
Notă - să-mi spuneți în comentariu, dacă ai pus benerul meu
.
Nu uitați codul banner
Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

CHICKEN BUFFALO WINGS - ARIPI DE PUI PICANTE

Retete si gust
Va asteptam cu drag sugestii cu retete pe care doriti sa le publicam pe blog. Folositi acest link - https://retetesigust.blogspot.com/p/blog-page_1.html

Secretul acestor aripioare consta in sosul picant si foarte gustos.

Reteta mea de aripioare Buffalo Wings este o varianta soft, picanta, dar nu exagerat, savuroasa.

Va las sa va convingeti singuri, asa ca aveti mai jos lista de ingrediente si modul de preparare pentru a face cele mai bune aripioare Buffalo Wings:

CHICKEN BUFFALO WINGS - ARIPI DE PUI PICANTE
CHICKEN BUFFALO WINGS - ARIPI DE PUI PICANTE

INGREDIENTE:

12 aripi pui
4 linguri unt topit
1-2 lingurite sos chili iute
1 lingurita boia afumata
2-3 linguri pasta de ardei amestecata cu 1/2 lingurita otet
1 / 2 lingurita de sare
1 / 2 lingurita piper Cayenne macinat (daca vreti mai picant puneti 1 lingurita)
1 / 4 lingurita piper rosu macinat
1 lingurita cimbru uscat
1 lingura miere albine
1 lingura mustar
2 catei usturoi pisati

Pentru servit – optional:

tulpini de telina
sos din crema de branza cu branza gorgonzola si smantana

MOD DE PREPARARE:

Am taiat extremitatile aripilor si le-am pus intr-o punga in congelator pentru a le folosi la un stock de supa.

Am taiat apoi aripile in jumatate. Am uns bucatile de aripi cu miere, sos chili iute si mustar, le-am condimentat cu sare, piper cayenne, usturoi pisat si cimbru, apoi le-am punem intr-o punga de plastic.

Am turnat untul topit si le-am pus pentru doua ore in frigider pentru a se marina.

Dupa acest interval le-am pus intr-un vas termorezistent le-am uns cu pasta de ardei amestecata cu otet si le-am pus in cuptorul preancalzit la 200°C pentru 20 de minute acoperite cu o folie de staniol, apoi inca 10 minute fara folie.

Le-am mancat fierbinti, cu un sos pregatit din 3 linguri crema de branza cu 3 linguri smantana si 2 linguri de branza gorgonzola faramitata.
Am avut alaturi niste tulpini de telina (apio), caci am vrut sa respect reteta originala, dar si pentru ca merg foarte bine langa acestea.

Pofta buna!

Retete si gust

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea si/sau propune imbunatatiri, despre/la acest articol.
Multumesc pentru comentariul tau.

Bine ati venit
Pe Retete si Gust

Comunitatea membrilor
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly


Publicitate cu noi



Respectele mele pentru: "Vizitati acest blog!"
Retete si gust

Horoscop culinar

Uita-te pe
"Horoscop culinar"
, daca vrei - Dulciurile tale prferate - AICI!