Buna bucatarule , bine ai venit | Autentificare | Inregistreaza-te | Ai nevoie de ajutor?
Introdu-ti numele de utilizator si parola pentru a te autentifica.Dupa autentificare poti sa trimeti comentariul tau.

Sustine-ma

DACA CREZI,!!!
- ca ma sustii,
pune acest banner pe site/blog.
Retete si gust
Notă - să-mi spuneți în comentariu, dacă ai pus benerul meu
.
Nu uitați codul banner
Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

cod negru cu mujdei si mamaliga

Retete si gust
Va asteptam cu drag sugestii cu retete pe care doriti sa le publicam pe blog. Folositi acest link - https://retetesigust.blogspot.com/p/blog-page_1.html

Trebuia sa fac si ceva din peste , asa ca m-am dus la congelator , am scos o punga mare de cod file si ... m-am scos. Am gatit cel mai gustos cod negru cu mujdei si mamaliga.

cod negru cu mujdei si mamaliga
cod negru cu mujdei si mamaliga

INGREDIENTE:

  • 1 kg file de cod
  • condiment ptr peste
  • faina
  • 1 capatana de usturoi
  • ulei
  • malai
  • sare

MOD DE PREPARARE:

Reteta de cod negru cu mujdei si mamaliga  se prepara rapid si cu un rezultat excelent. Hai sa povestim cum se face:

Am lasat pestele la decongelat, apoi l-am spalat, l-am uscat, l-am portionat, l-am condimentat si l-am lasat 20 de minute sa-si ia gust de la condiment. Intr-o tigaie teflon am pus uleiul la incins, am dat bucatile de peste prin faina si le-am prajit cate 5-7 minute pe fiecare parte.

Am facut si maioneza de usturoi.

Intr-un tuci am pus apa si sare si neaparat ulei, pana la clocotire. Se adauga malaiul in ploaie si cu ajutorul telului se amesteca bine si se lasa la fiert, neaparat 20 de minute, dar nu mai mult de 25. Cand incepe sa se dezlipeasca de pe tuci, o putem rasturna pe platou. Nu v-am dat si cantitati ... fiecare face cat se mananca la masa respectiva, si ca sa nu va mint, chiar nu stiu ... dupa o vesnicie de ani, o fac pe de rost si functie de ce-i la masa: peste, friptura (potrivit de moale), la branza cu smantana sau burduf, moale .

Cod negru cu mujdei si mamaliga... un deliciu! Am zis!

Retete si gust

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea si/sau propune imbunatatiri, despre/la acest articol.
Multumesc pentru comentariul tau.

Bine ati venit
Pe Retete si Gust

Comunitatea membrilor
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly


Publicitate cu noi



Respectele mele pentru: "Vizitati acest blog!"
Retete si gust

Horoscop culinar

Uita-te pe
"Horoscop culinar"
, daca vrei - Dulciurile tale prferate - AICI!