Buna bucatarule , bine ai venit | Autentificare | Inregistreaza-te | Ai nevoie de ajutor?
Introdu-ti numele de utilizator si parola pentru a te autentifica.Dupa autentificare poti sa trimeti comentariul tau.

Sustine-ma

DACA CREZI,!!!
- ca ma sustii,
pune acest banner pe site/blog.
Retete si gust
Notă - să-mi spuneți în comentariu, dacă ai pus benerul meu
.
Nu uitați codul banner
Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

CIORBA DE SPANAC A LA GREC

Retete si gust
Va asteptam cu drag sugestii cu retete pe care doriti sa le publicam pe blog. Folositi acest link - https://retetesigust.blogspot.com/p/blog-page_1.html

Pentru aceasta ciorba cu spanac a la grec nu aveti nevoie de multe ingrediente. Probabil le aveti acasa sau puteti sa le procurati usor.

Va las acum lista de ingrediente si modul de preparare pentru ciorba de spanac a la grec prezentat pas cu pas mai jos.

CIORBA DE SPANAC A LA GREC

CIORBA DE SPANAC A LA GREC

INGREDIENTE:

1 kg spanac

2.5 l supa legume sau apa

4 linguri ulei

1 ceapa medie tocata marunt

1 morcov mediu ras fin

1 felie telina rasa fin

2 cepe verzi

30-40 g orez

2 catei mici usturoi sau un catel mare

sucul de la 1 lamaie

200 ml  smantana pentru gatit grasa

3 galbenusuri

sare

piper

MOC DE PREPARARE:

In primul rand am pus supa clara de legume pe foc, sa fie fierbine in momentul in care adaug ingredinetele in ea. Intr-o oala micuta am pus orezul la fiert. L-am fiert cat sa fie al-dente.

Am spalat spanacul, am indepartat coditele, apoi l-am oparit in apa clocotita cu sare maxim 2 minute.

L-am scos si l-am scufundat in apa rece cu gheata cateva secunde, apoi l-am scurs si l-am tocat in bucati medii.

Am incins uleiul intr-o tigaie si am calit ceapa pana cand s-a inmuiat si a devenit sticloasa.

Am adaugat morcovul si telina rase, le-am sotat si pe acestea, apoi am pus ceapa verde tocata marunt si am mai sotat putin. Le-am pus in supa de legume fierbinte , le-am lasat sa fiarba 5 minute, apoi am pus spanacul.

Am pus orezul fiert si scurs, usturoiul trecut prin presa, sucul de lamaie, sare, piper proaspat macinat si am mai fiert in jur de 3 minute. Am gustat sa vad daca mai are nevoie de lamaie sau sare.

Am oprit focul. Intr-un bol adanc am amestecat smantana de gatit cu galbenusurile, am pus peste ea, treptat, 3-4 polonice de supa, amestecand dupa fiecare in parte, apoi am turnat smantana cu galbenusuri in oala si am amestecat. 

Ciorba de spanac a la grec este foarte gustoasa.

Sper ca o veti incerca si voi.

Retete si gust

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea si/sau propune imbunatatiri, despre/la acest articol.
Multumesc pentru comentariul tau.

Bine ati venit
Pe Retete si Gust

Comunitatea membrilor
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly


Publicitate cu noi



Respectele mele pentru: "Vizitati acest blog!"
Retete si gust

Horoscop culinar

Uita-te pe
"Horoscop culinar"
, daca vrei - Dulciurile tale prferate - AICI!