Buna bucatarule , bine ai venit | Autentificare | Inregistreaza-te | Ai nevoie de ajutor?
Introdu-ti numele de utilizator si parola pentru a te autentifica.Dupa autentificare poti sa trimeti comentariul tau.

Sustine-ma

DACA CREZI,!!!
- ca ma sustii,
pune acest banner pe site/blog.
Retete si gust
Notă - să-mi spuneți în comentariu, dacă ai pus benerul meu
.
Nu uitați codul banner
Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

Biscuitii de ciocolata cu nuca de cocos

Retete si gust
Va asteptam cu drag sugestii cu retete pe care doriti sa le publicam pe blog. Folositi acest link - https://retetesigust.blogspot.com/p/blog-page_1.html

Cartofii de ciocolata sunt in top 10 deserturi preferate pentru mine.

Cartofii de ciocolata raman un desert simplu si potrivit pentru gospodivele care nu vor sa coaca nimic si chiar au pretentia sa le iasa sigur, din prima, fara sansa de esec.

Revenind la lucruri mai frumoase, haideti sa va spun cum se fac acesti cartofi de ciocolata care daca mie imi ies, va ies si voua:

Biscuitii de ciocolata cu nuca de cocos
Biscuitii de ciocolata cu nuca de cocos

Ingrediente:

  • 400 g biscuiti populari 
  • 5 linguri de cacao
  • esenta de rom
  • 1 plic zahar vanilat
  • 200 g nuca de cocos
  • 2 maini de nuci macinate fin
  • jumatate de pachet de unt
  • 2 cani de lapte

Mod de preparare::

  1. Pisam biscuitii fin de tot. Daca aveti robot sunteti norocoase. Daca aveti pisalog de lemn sunteti si mai norocoase fiindca o sa faceti niste brate super tonifiate dupa ce terminati biscuitii.
  2. Adaugam cacao, esenta de rom, jumatate din nuca de cocos, zaharul vanilat, nucile macinate si untul moale, lasat la temperatura camerei.
  3. Amestecam bine si incepem sa framantam usor ca sa vedem daca este consistenta potrivita sau nu. Ideea e sa facem gogoloaie si sa stea ca lumea. Sa nu se pleosteasca dar nici sa nu fie tare ca piatra. Deci mai adaugati lapte sau biscuiti, in functie de situatie.
  4. Modelati biscuitii frumosi si tavaliti-i prin nuca de cocos. Credeti-ma ca nu vreti sa ii tavaliti prin cacao, lucru pe care eu l-am incercat si mi-am nervii mai rau decat ma asteptam.
  5. Asezat biscuitii pe farfurie si ii serviti imediat sau dupa ce au stat la frigider macar 1 ora.

Atentie!

Noi am mancat cativa imediat ce i-am pus la frigider. Ce mi-e 1 ora, ce mi-e 2 minute. Adevarul este daca stau putin la rece au o consistenta super tare si merita sa asteptati. Cine poate, normal.

Ah, da, sa nu uit. Cine doreste poate sa faca si cartofi de ciocolata cu stafide, rom veritabil, visinata sau visine din visinata. Scoateti samburii!

Sa aveti o zi frumoasa si inspiratie culinara!

Retete si gust

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea si/sau propune imbunatatiri, despre/la acest articol.
Multumesc pentru comentariul tau.

Bine ati venit
Pe Retete si Gust

Comunitatea membrilor
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly


Publicitate cu noi



Respectele mele pentru: "Vizitati acest blog!"
Retete si gust

Horoscop culinar

Uita-te pe
"Horoscop culinar"
, daca vrei - Dulciurile tale prferate - AICI!