Buna bucatarule , bine ai venit | Autentificare | Inregistreaza-te | Ai nevoie de ajutor?
Introdu-ti numele de utilizator si parola pentru a te autentifica.Dupa autentificare poti sa trimeti comentariul tau.

Sustine-ma

DACA CREZI,!!!
- ca ma sustii,
pune acest banner pe site/blog.
Retete si gust
Notă - să-mi spuneți în comentariu, dacă ai pus benerul meu
.
Nu uitați codul banner
Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

Porc in sos dulce-acrisor cu legume

Retete si gust

Va asteptam cu drag sugestii cu retete pe care doriti sa le publicam pe blog. Folositi acest link - https://retetesigust.blogspot.com/p/blog-page_1.html

Prima mea mancare cu iz asiatic, nu m-am incumetat ana acum deoarece era mai comod sa o savurez in oras la restaurant. Dar cum orice trebuie incercat, uite ca am facut-o si pe asta si pot sa va zic atat: restaurantul de unde luam mancare chinezeasca si-a pierdut un client. Pentru ca de acum incolo doresc sa pregatesc eu totul in bucatarioara mea.

Porc in sos dulce-acrisor cu legume

Porc in sos dulce-acrisor cu legume

Ingrediente:

carne de porc
legume (amestec chinezesc congelat)
sos de soia
un plic de sos Sweet China
putina sare si putin piper
ulei pt prajit asa vreo lingura

Mod de preparare

Am taiat carnea fasii si am pus-o la marinat in sos de soia cu putina sare si un stop de piper. 

Dupa cca o ora am prajit scurt carnea in ulei si am adaugat legumele. 

Le-am dat peste cap de 2-3 ori si am adaugat plicul de sos si putina apa ca sa obtin ceva sos in plus. 

Nu am mai lasat mult pe foc, sa fi fost vreo 20 de minute. 

Am servit cu orez si a fost tare bun!

Pofta buna!

Retete si gust

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea si/sau propune imbunatatiri, despre/la acest articol.
Multumesc pentru comentariul tau.

Bine ati venit
Pe Retete si Gust

Comunitatea membrilor
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly


Publicitate cu noi



Respectele mele pentru: "Vizitati acest blog!"
Retete si gust

Horoscop culinar

Uita-te pe
"Horoscop culinar"
, daca vrei - Dulciurile tale prferate - AICI!