Buna bucatarule , bine ai venit | Autentificare | Inregistreaza-te | Ai nevoie de ajutor?
Introdu-ti numele de utilizator si parola pentru a te autentifica.Dupa autentificare poti sa trimeti comentariul tau.

Sustine-ma

DACA CREZI,!!!
- ca ma sustii,
pune acest banner pe site/blog.
Retete si gust
Notă - să-mi spuneți în comentariu, dacă ai pus benerul meu
.
Nu uitați codul banner
Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

Placinta aperitiv cu branza, cascaval, marar si leurda

Retete si gust
Placintele cu branza sunt moartea pasiunii pentru mine. Pur si simplu le ador, sunt minunate si combinatiile sunt nenumarate. De data asta mi-am adus aminte ca mai am leurda in congelator si inca nu am folosit-o. Asa ca m-am pus pe treaba, ca tot stateau niste branzeturi prin frigider.
placinte
Placinta aperitiv cu branza, cascaval, marar si leurda

INGREDIENTE:

  • 1 pachet de foi de placinte
  • Pentru umplutura:
  • 300 gr cas de vaca
  • 300 gr cascaval
  • 200 gr smantana
  • 200 gr iaurt
  • 5 oua
  • sare
  • 1 legatura marar
  • 2 legaturi leurda
  • Pentru deasupra:
  • 3 oua
  • 200 gr iaurt
  • 200 ml lapte dulce
  • 1 praf de sare
  • 2 lingurite seminte de in
  • Pentru servit: smantana
  • Pentru uns foile: 250 ml ulei
  • Pentru uns tava: 2 linguri ulei+2 linguri faina

    MOD DE PREPARARE:

    Pentru aceasta placinta am folosit tava mare a aragazului. Se unge tava cu ulei si se pudreaza cu faina. Se pune o foaie de placinta, se unge cu ulei si se continua cu inca doua foi.

    Pentru umplutura: casul si cascavalul se dau pe razatoarea cu gauri mari. Se adauga ouale, smantana, iaurtul si se condimenteaza cu sare dupa gust. Se amesteca. Se taie mararul cat mai fin si leurda fasii de aproximativ 1 cm. Se amesteca verdeturile cu branzeturile. Dupa cele trei foi puse in tava se pune jumatate din umplutura, se pun alte trei foi, unse fiecare cu ulei, restul de umplutura si alte 3-4 foi, cate va raman, unse cu ulei.

    Pentru deasupra: se amesteca cele 3 oua cu un praf de sare, lapte dulce si iaurt. Dupa ce am terminat de aranjat placinta in tava, se taie usor cu varful unui cutit bine ascutit, placinta in patrate. Se pune amestecul de oua cu lapte si iaurt, se ridica putin marginile cu cutitul sa intre amestecul si pe dedesupt si se da tava la cuptorul incins la 180-190 grade pt 40 minute. Lasati sa se racoreasca, portionati si serviti cu smantana. Pofta buna!!
Retete si gust

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea si/sau propune imbunatatiri, despre/la acest articol.
Multumesc pentru comentariul tau.

Bine ati venit
Pe Retete si Gust

Comunitatea membrilor
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly


Publicitate cu noi



Respectele mele pentru: "Vizitati acest blog!"
Retete si gust

Horoscop culinar

Uita-te pe
"Horoscop culinar"
, daca vrei - Dulciurile tale prferate - AICI!