Buna bucatarule , bine ai venit | Autentificare | Inregistreaza-te | Ai nevoie de ajutor?
Introdu-ti numele de utilizator si parola pentru a te autentifica.Dupa autentificare poti sa trimeti comentariul tau.

Sustine-ma

DACA CREZI,!!!
- ca ma sustii,
pune acest banner pe site/blog.
Retete si gust
Notă - să-mi spuneți în comentariu, dacă ai pus benerul meu
.
Nu uitați codul banner
Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

CARNE DE PORC LA GRATAR

Retete si gust
De multă vreme mi-e poftă de rețeta asta. Cu mult timp în urmă, am vrut sa v-o arat. N-a fost timp sau n-am avut spor s-o încerc. Până aseară, când am avut chef,  Și am zis că e un bun moment s-o încerc. N-am respectat rețeta inițială întocmai, dar a fost suficient de bun cât să am curaj să v-o arăt.
PORC
CARNE DE PORC LA GRATAR

Ingrediente

Pentru marinată
  • 3 bucăți de carne de porc, tăiate fâșii lungi
  • 2 linguri sos de soia
  • 2 căței de usturoi pisați
  • 1 conservă lapte de cocos
  • 1/2 linguriță chimion
  • 1/2 linguriță coriandru
  • 1/3 linguriță ghimbir
Pentru sosul
  • 2 linguri cu vârf unt de arahide
  • 1-2 lingurițe pudră de chilli
  • 1 lingură sos de pește
  • 1/2 conservă lapte de cocos
  • 1 lingură rasă zahăr brun
  • 1/2 linguriță coriandru
  • zeama de la o lămâie

    Mod De Preparare

     
    Pune în apă 8 bețigașe de lemn pentru frigărui și ține-le acolo 30 de minute, așa nu vor lua foc la gătit..
    Într-un bol mare, pune parnea tăiata și amestecă-l (cu mâinile, e cel mai eficient) cu restul ingredientelor pentru marinată. Acoperă cu o folie alimentară și dă la frigider, cel puțin 30 de minute.

    Cât timp carnea se marinează, combină într-o crăticioară mică ingredientele pentru sosul, dar fără zeama de lămâie. Pune pe focul mediu, amestecând încet și continuu cu o lingură/spatulă de lemn, o să pară destul de lichid la început, dar când atinge punctul de fierbere, începe să se îngroașa,
    Nu-l lăsa să fiarbă, când atinge punctul de fierbere, dă focul mic și amestecă până când se îngroașă. Oprește focul, încorporează și zeama de lămâie. Scoate bețigașele pentru frigărui din apă, scutură-le de ea și înfige bucățile de carne pe ele. Pe un grătar, prăjește -le 8-10 minute sau până când simți tu că s-au pătruns. Daca nrei, presarat deasupra, coriandru si fulgi de chilli.
Retete si gust

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea si/sau propune imbunatatiri, despre/la acest articol.
Multumesc pentru comentariul tau.

Bine ati venit
Pe Retete si Gust

Comunitatea membrilor
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly


Publicitate cu noi



Respectele mele pentru: "Vizitati acest blog!"
Retete si gust

Horoscop culinar

Uita-te pe
"Horoscop culinar"
, daca vrei - Dulciurile tale prferate - AICI!