Buna bucatarule , bine ai venit | Autentificare | Inregistreaza-te | Ai nevoie de ajutor?
Introdu-ti numele de utilizator si parola pentru a te autentifica.Dupa autentificare poti sa trimeti comentariul tau.

Sustine-ma

DACA CREZI,!!!
- ca ma sustii,
pune acest banner pe site/blog.
Retete si gust
Notă - să-mi spuneți în comentariu, dacă ai pus benerul meu
.
Nu uitați codul banner
Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

ARDEI COPTI CU SMANTANA SI USTUROI

Retete si gust

Va asteptam cu drag sugestii cu retete pe care doriti sa le publicam pe blog. Folositi acest link - https://retetesigust.blogspot.com/p/blog-page_1.html

Ardeii copti cu smantana si usturoi sunt deliciosi, iar aceasta mancare este cea mai banala si mai delicioasa reteta pe care v-o propun sa o incercati.

ARDEI COPTI CU SMANTANA SI USTUROI

ARDEI COPTI CU SMANTANA SI USTUROI

INGREDIENTE:

850-900 g ardei kapia

1 ceapa medie

2 linguri ulei

1 lingurita unt

sare

piper

1 fir cimbru

2 catei usturoi mari

1 lingurita varfuita faina

100 ml apa calda

200 ml smantana pentru gatit – minim 30%grasime (crema de soia sau crema de orez daca tineti post)

1/4 legatura patrunjel verde

MOD DE PREPARARE:

Am copt ardeii pe gratar, pe flacara. 

Cand au fost copti uniform, pe toate partile I-am mutat intr-un vas, am presarat sare peste ei si I-am acoperit cu un prosop. 

Peste 5-10 minute se curata foarte usor de coaja  arsa. 

Am indepartat cotoarele si samburii, apoi I-am taiat pe lungim in fasii late cam cat un deget, apoi fasiile le-am taiat inca o data in jumatate pe lungime, astfel incat sa fie usor de mancat.

Intr-o tigaie am incins uleiul cu o lingurita unt. 

Am calit ceapa tocata marunt pana cand s-a inmuiat si a devenit sticloasa. 

Am pus un capac si am lasat-o in jur de 5 minute, dar am si amestecat din cand in cand.

Am presarat o lingura de faina, am amestecat pana aceasta a acoperit ceapa si s-a calit usor, apoi am pus fasiile de ardei si o crenguta de cimbru. 

Am sotat ardeii putin, apoi am pus 100 ml apa calda (poate fi inlocuita cu supa clara de pui), am acoperit cu un capac si am lasat la foc mic in jur de 5 minute. 

  • Cand ma grabesc foarte tare torn apa direct peste ceapa si adaug apoi ardeii copti. .

Dupa acest interval de timp am adaugat 2 catei de usturoi mari  dati prin presa, sare, piper proaspat macinat si 200 ml smantana pentru gatit.

Am lasat sa mai dea in cateva clocote, amestecand destul de des. 

Cand sosul a capat consistenta, s-a ingrosat putin, luam de pe foc si presaram patrunjelul verde tocat

Mancarea de ardei copti cu smantana si usturoi se mananca imediat, cu mamaliga sau paine – cum va place.

Pofta buna!


Retete si gust

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea si/sau propune imbunatatiri, despre/la acest articol.
Multumesc pentru comentariul tau.

Bine ati venit
Pe Retete si Gust

Comunitatea membrilor
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly


Publicitate cu noi



Respectele mele pentru: "Vizitati acest blog!"
Retete si gust

Horoscop culinar

Uita-te pe
"Horoscop culinar"
, daca vrei - Dulciurile tale prferate - AICI!