Buna bucatarule , bine ai venit | Autentificare | Inregistreaza-te | Ai nevoie de ajutor?
Introdu-ti numele de utilizator si parola pentru a te autentifica.Dupa autentificare poti sa trimeti comentariul tau.

Sustine-ma

DACA CREZI,!!!
- ca ma sustii,
pune acest banner pe site/blog.
Retete si gust
Notă - să-mi spuneți în comentariu, dacă ai pus benerul meu
.
Nu uitați codul banner
Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

Friptură de porc – după modelu’ ardelenesc

Retete si gust
Va asteptam cu drag sugestii cu retete pe care doriti sa le publicam pe blog. Folositi acest link - https://retetesigust.blogspot.com/p/blog-page_1.html
 
Nu vi s-a întâmplat niciodată să vedeți o bucată de carne care să ceară să fie gătită într-un anume fel ? Asta am pățit eu ieri și drept urmare m-am ales cu câteva felii din alea sănătoase de ceafă de porc, care stăteau atât de frumos în galantar și se cereau a fi transformate într-o friptură din aia zemoasă care ți se topește în gură. Azi voi pregăti deci o friptură de porc puțin mai aromată şi mai condimentată.
Friptură de porc – după modelu’ ardelenesc

Friptură de porc – după modelu’ ardelenesc

Ingediente
 
– 3 felii sănătoase de ceafă de porc 
– 4-5  linguri ulei de măsline 
–  sare de mare şi piper proaspăt râșnit 
– boia de ardei dulce 
– cimbru și rozmarin uscat 
– busuioc verde 
-4 căţei de usturoi 
– o lingură de pastă de roşii sau bulion . Opțional puteți adăuga o linguriță pastă de ardei iute sau dulce.

Mod de preparare

 Pregătiți o marinadă din : 2 linguri de ulei de măsline, pasta de roșii sau bulionul, usturoiul tocat, sare, piper, boia, cimbru, rozmarin și busuioc. Toate aceste ingrediente se pun într-un bol şi se amestecă bine, până obțineți o pastă omogenă. 
 
Luați această pastă şi faceţi în aşa fel încât feliile de carne să fie bine unse pe ambele părți. Lăsați puțin carnea să stea în această marinată, timp în care încălziți cuptorul la 240 grade. 

Pregătiți apoi tava.

Turnaţi  puţin ulei de măsline pe fundul tăvii, aşezaţi feliile de carne şi deasupra turnaţi o ceşcuţă mică de apă. 
 
Acoperiţi tava cu folie de Al. şi introduceţi la cuptor. Verificaţi din când în când să vedeţi cum stă treaba. Eu am întors feliile de carne în sosul format în tavă de vreo 3 ori. 
 
După vreo 45 de minute am observat că este aproape gata. Atunci am descoperit tava şi am mai lăsat carnea să se rumenească încă vreo 10 minute .

Foarte important :

Nu spălați tava până nu ați înmuiat în sosul rămas un colț de pâine proaspătă. Face toți banii !
Retete si gust

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea si/sau propune imbunatatiri, despre/la acest articol.
Multumesc pentru comentariul tau.

Bine ati venit
Pe Retete si Gust

Comunitatea membrilor
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly


Publicitate cu noi



Respectele mele pentru: "Vizitati acest blog!"
Retete si gust

Horoscop culinar

Uita-te pe
"Horoscop culinar"
, daca vrei - Dulciurile tale prferate - AICI!