Buna bucatarule , bine ai venit | Autentificare | Inregistreaza-te | Ai nevoie de ajutor?
Introdu-ti numele de utilizator si parola pentru a te autentifica.Dupa autentificare poti sa trimeti comentariul tau.

Sustine-ma

DACA CREZI,!!!
- ca ma sustii,
pune acest banner pe site/blog.
Retete si gust
Notă - să-mi spuneți în comentariu, dacă ai pus benerul meu
.
Nu uitați codul banner
Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

Clatite olandeze cu mere

Retete si gust

Va asteptam cu drag sugestii cu retete pe care doriti sa le publicam pe blog. Folositi acest link - https://retetesigust.blogspot.com/p/blog-page_1.html 

Clatite olandeze cu mere - atat de buna incat a fost musai sa le fac si eu acasa. A fost un weekend al clatitelor.Incercal..

Clatite olandeze cu mere

Clatite olandeze cu mere

Ingrediente:

1 mar acrisor
2 linguri unt

Aluat:

1 ou
100 gr faina alba
200 ml lapte
2 linguri unt topit
1 priza sare
2 linguri zahar

Pentru ornat:

zahar aromat: 2 linguri cu varf zahar pudra + 1 lingurita scortisoara + 1/2 lingurita cuisoare macinate
sirop de zahar (sau sirop de artar, miere, smanatana)

Mod de preparare:

Se bate oul bine impreuna cu zaharul, folosind telul. Se adauga laptele si se omogenizeaza. Se adauga faina si se amesteca bine. Se adauga sarea si untul topit.
 
Marul se curata de cotor. Se curata apoi de coaja si se taie rondele subtiri. Am folosit razatoarea pentru a taia felii subtiri egale.
 
Intr-o tigaie larga (de 26 cm diametru) se incinge 1 lingura de unt, la foc mediu. Se aseaza frumos feliile de mere, fiindca ele vor fi "fata" clatitei. Se prajesc 1 minut, apoi se intorc. Imediat ce le-ati intors, turnati aluat peste mere (2 polonice). Aluatul nu trebuie sa fie gros, dar sa fie suficient astfel incat sa acopere merele. Daca raman gauri in aluat, nivelati-l cu dosul unei linguri. Prajiti clatita timp de aprox 3-4 minute, pana deasupra aluatul este inchegat. Puteti verifica asta atingand aluatul cu degetul in cateva locuri iar daca nu va ramane aluat pe deget e ok. 
 
Intoarceti clatita folosind o farfurie mai larga decat tigaia. Coaceti pe a doua parte inca 2 minute.

* o tigaie dubla este ideala pentru aceste clatite, se intorc usor, insa si metoda cu farfuria functioneaza bine, trebuie sa fiti doar atenti sa faceti miscarea de intoarcere rapid. 
 
Pudrati cu zahar aromat si stropiti cu sirop de zahar.
 
* eu am pregatit clatita si intr-o alta varianta: nu am mai adaugat zahar in aluat; am inceput prin a carameliza 2 linguri de zahar in tigaie, apoi am adaugat untul si apoi am continuat conform metodei descrise mai sus... in aceasta varianta le-am pudrat doar cu scortisoara
 
Repetati operatiunile si pregatiti a doua clatita.
Retete si gust

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea si/sau propune imbunatatiri, despre/la acest articol.
Multumesc pentru comentariul tau.

Bine ati venit
Pe Retete si Gust

Comunitatea membrilor
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly


Publicitate cu noi



Respectele mele pentru: "Vizitati acest blog!"
Retete si gust

Horoscop culinar

Uita-te pe
"Horoscop culinar"
, daca vrei - Dulciurile tale prferate - AICI!