Buna bucatarule , bine ai venit | Autentificare | Inregistreaza-te | Ai nevoie de ajutor?
Introdu-ti numele de utilizator si parola pentru a te autentifica.Dupa autentificare poti sa trimeti comentariul tau.

Sustine-ma

DACA CREZI,!!!
- ca ma sustii,
pune acest banner pe site/blog.
Retete si gust
Notă - să-mi spuneți în comentariu, dacă ai pus benerul meu
.
Nu uitați codul banner
Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

Paste cu carne tocata si cascaval, la cuptor

Retete si gust

Va asteptam cu drag sugestii cu retete pe care doriti sa le publicam pe blog. Folositi acest link - https://retetesigust.blogspot.com/p/blog-page_1.html

Va indemn sa incercati macar o data sa gatiti altfel pastele, adica sa le coaceti in cuptor. Au un gust mult mai intens de bun si de branza coapta, cu mult cascaval care face o crusta apetisanta la suprafata si stratul interior completeaza mai bine totul.

Paste cu carne tocata si cascaval, la cuptor

Paste cu carne tocata si cascaval, la cuptor

Ingrediente:

  • 500 g paste 
  • 700 g carne tocata de vita sau porc sau amestec
  • 1 ceapa
  • 4 catei de usturoi
  • 1 morcov mare ras
  • 1 pastarnac mic
  • 1 felie de radacina de telina
  • 400 ml rosii conservate
  • sare, piper
  • busuioc, oregano (1 lgr cu varf)
  • 200 g cascaval
  • 200 g mozarella

MOD DE PREPARARE:

1. Intr-o tigaie cu margini inalte am calit carnea impreuna cu 2 linguri de ulei deoarece am gatit cu carne tocata de vita slaba. Focul sa fie mediu, usor spre iute, amesteci ocazional pana se evapora lichidul lasat. Asezonezi cu sare si piper. Poate sa dureze vreo 10 minute.

2. In acest timp, legumele spalate le-am decojit, ceapa am taiat-o cubulete, usturoiul zdrobit cu latul lamei cutitului si taiat marunt si restul le-am ras pe razatoare.

3. Am amestecat si cu restul de legume si le-am sotat vreo 5 minute.

4. Am pus sucul de rosii, busuioc si oregano + 1 cana de apa clocotita, s-a umplut ochi, atentie, va trebuie o tigaie incapatoare sau cratita non aderenta pentru aceste cantitati. Au fiert la foc molcom pana a scazut la jumatate sosul, vreo 20 de minute, nu trebuie sa scada total, mai umpleti daca este cazul.

5. Am fiert apa vreo 3 litri impreuna cu o lingura rasa de sare pentru paste. La primul clocot am adaugat spaghetele si au fiert 7 minute. Le-am strecurat, le-am pus inapoi in cratita in care au fiert si le-am amestecat cu sosul.

6. Am ras cascavalul pe razatoarea cu gauri mari. Am incins cuptorul la 180 de grade.
Intr-o alta cratita fara manere, pentru cuptor, am pus jumatate din amestecul cu spaghete, am presarat jumatate din cascaval. Apoi iar restul de spaghete, am scuturat de cratita sa se aseze ai am presarat branza rasa si restul de cascaval deasupra.

Am copt mancarea pana s-a rumenit, la cuptorul meu lenes a durat 40 de minute. La cuptoarele electrice dureaza mai putin, probabil vreo 30 de minute.

Mancarea se va odihni 10 minute, dupa care poate fi servita. Caut sa respect intocmai retetele fetelor de la SU, pentru o reusita deplina.

Retete si gust

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea si/sau propune imbunatatiri, despre/la acest articol.
Multumesc pentru comentariul tau.

Bine ati venit
Pe Retete si Gust

Comunitatea membrilor
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly


Publicitate cu noi



Respectele mele pentru: "Vizitati acest blog!"
Retete si gust

Horoscop culinar

Uita-te pe
"Horoscop culinar"
, daca vrei - Dulciurile tale prferate - AICI!