Buna bucatarule , bine ai venit | Autentificare | Inregistreaza-te | Ai nevoie de ajutor?
Introdu-ti numele de utilizator si parola pentru a te autentifica.Dupa autentificare poti sa trimeti comentariul tau.

Sustine-ma

DACA CREZI,!!!
- ca ma sustii,
pune acest banner pe site/blog.
Retete si gust
Notă - să-mi spuneți în comentariu, dacă ai pus benerul meu
.
Nu uitați codul banner
Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

Prăjitură cremșnit cu piscoturi

Retete si gust
Va asteptam cu drag sugestii cu retete pe care doriti sa le publicam pe blog. Folositi acest link - https://retetesigust.blogspot.com/p/blog-page_1.html

Prăjitură cremșnit cu piscoturi

Prăjitură cremșnit cu piscoturi

  •  mai jos Crema de vanilie --

    Ingrediente:

  • •2 lingurite esenta de vanilie sau o pastaie de vanilie
  • •500 ml lapte
  • •5 galbenusuri
  • •120 gr zahar

    Mod de preparare:

    1. Se pune laptele la fiert, apoi se amesteca cu vanilia (sau se aduga semintele din pastaia de vanilie injumatatita, se adauga si pastaia apoi se lasa sa stea acoperit 10 minute).
    2. Se amesteca galbenusurile cu zahar.
    3. Se toarna, putin cate putin, laptele in galbensuri, amestecand continuu, apoi se pune compozitia obtinuta inapoi pe foc.
    4. Se lasa pe foc, amestecand continuu pana se ingroasa cat sa stea pe spatele lingurii de lemn.Nu se lasa sa fiarba, caci altfel se va taia.*Se poate folosi pentru prepararea inghetatei*
  •  
    Ingrediente:
  • smantana cu continut 30% grasime ( sau mai mare, daca gasiti ) = 600g ( smantana fermentata )
  • zahar fin = 6 linguri
Mod de preparare:
 
Foarte important! Cu 1 zi inainte, am pus la rece (in frigider) smantana si vasul pe care urma sa il folosesc. Temperatura scazuta a produsului ajuta ca acesta sa inglobeze mai mult aer in momentul mixarii si sa iasa mai inchegat si mai spumos.
Pasul urmator:  am scurs zerul acumulat la suprafata cutiei si am rasturnat-o in vasul, de asemenea foarte rece. Am inceput sa mixex la viteza minima, la inceput smantana simpla, pentru 1 minut, pana cand s-a omogenizat, dupa care am adaugat treptat zaharul, cate 1 lingura si am mixat dupa fiecare adaugire. Dupa 5 minute, am marit viteza la urmatoarea treapta ( viteza medie ) si am continuat sa mixez pentru inca 5-6 minute, pana cand smantana a devenit aerata, spumoasa si inchegata.
Succes la bucatarit si pofta de sanatate!

Retete si gust

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea si/sau propune imbunatatiri, despre/la acest articol.
Multumesc pentru comentariul tau.

Bine ati venit
Pe Retete si Gust

Comunitatea membrilor
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly


Publicitate cu noi



Respectele mele pentru: "Vizitati acest blog!"
Retete si gust

Horoscop culinar

Uita-te pe
"Horoscop culinar"
, daca vrei - Dulciurile tale prferate - AICI!