Buna bucatarule , bine ai venit | Autentificare | Inregistreaza-te | Ai nevoie de ajutor?
Introdu-ti numele de utilizator si parola pentru a te autentifica.Dupa autentificare poti sa trimeti comentariul tau.

Sustine-ma

DACA CREZI,!!!
- ca ma sustii,
pune acest banner pe site/blog.
Retete si gust
Notă - să-mi spuneți în comentariu, dacă ai pus benerul meu
.
Nu uitați codul banner
Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

Cassoulet adaptat

Retete si gust

Va asteptam cu drag sugestii cu retete pe care doriti sa le publicam pe blog. Folositi acest link - https://retetesigust.blogspot.com/p/blog-page_1.html

Stiam ca urmeaza sa avem musafiri la pranz, asa ca nu m-am sfiit sa improvizez un „cassoulet aradean”. Asa ca am combinat carnurile cu fasolea si le-am mai dat un pic la cuptor impreuna. A iesit o nebunie de mancare! Musafirii nostri s-au lins pe degete!

Cassoulet adaptat

Cassoulet adaptat

Ingrediente:

  • 600 g piept de porc (cu sorici si coaste)
  • 2 pulpe de rata (sau pui de curte)
  • 2 aripi de rata
  • 2 fire de carnat proaspat
  • 6 cepe medii (rosii sau albe)
  • 1 capatana de usturoi
  • sare, piper negru proaspat macinat
  • boia dulce (paprika), seminte de chimen
  • 2 linguri de ulei de masline
  • ierburi aromatice: rozmarin, cimbru proaspat
  • Iahnie de fasole

    Mod de preparare:

    Am pregatit carnurile. Le-am spalat si le-am sters bine cu carpe curate. Am pus cuptorul la incins la 170 C (foc mediu la cele cu gaz).

    Dupa cum se vede am prins un piept de porc perfect stratificat, cu o striatie decenta de grasime si carne multa. Am impartit in doua fasia lunga de piept si am crestat-o din loc in loc.

    Am curatat cepele rosii si cateii de usturoi si am pregatit ierburile aromatice (taiate direct din ghiveci). Cepele le-am taiat in sferturi.

    Am condimentat cu sare, piper, boia si chimen toate bucatile de carne (mai putin carnatii). Am ales cea mai incapatoare tava de friptura si am asezat in ea toate bucatile de carne precum si sferturile de ceapa si cateii de usturoi. Am stropit totul cu putin ulei de masline si am masat bine cu mana toate bucatile (atat de carne cat si cepele) astfel incat sa fie usor unse. Am presarat deasupra frunzulite de rozmarin si cimbru verde. Ce culori are tava asta!

    Am turnat o cana de apa, am acoperit tava cu folie de aluminiu si am bagat-o in cuptorul preincins la 170 C pentru 3 ore. Sa se faca incet. Dupa cum se vede carnatii nu i-am pus de la inceput. Pe acestia i-am asezat in tava la mijlocul timpului de coacere, adica dupa 1 ora si 30 min.

    Am asezat si carnatii in tava si i-am stropit cu un pic de sos. Am completat lichidul cu inca o cana de apa si am acoperit din cu folia de aluminiu.

    Am mai copt friptura inca 1 ora dupa care am dat jos folia de pe ea. In ultimele 30 de minute s-a rumenit grozav.

    Asamblare:

    Totul este rumen, crocant, lipicios. Sferturile de ceapa rosie si cateii de usturoi s-au caramelizat si s-au dezintegrat partial. Am portionat bucatile de carne rumena in bucati mai mici astfel incat fiecare musafir sa-si poata alege mai multe feluri. Carnea se poate tai cu furculita, atat de frageda e! Pulpele de rata le-am taiat in doua si carnatii in rondele.

    Am pregatit separat o iahnie de fasole. Am ales un vas termorezistent mare, cu pereti inalti si am asezat iahnia de fasole intr-un singur strat gros. Deasupra am distribuit bucatelele de friptura si carnati precum si ceapa si usturoiul caramelizat si tot sosul format in tava.

    Am introdus forma termorezistenta la cuptor pentru alte 30 de minute. Este gata!!

    Servire cassoulet:

    Am desfacut un borcan de castraveti murati si i-am servit musafirilor alaturi de deliciosul cassoulet.

Retete si gust

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea si/sau propune imbunatatiri, despre/la acest articol.
Multumesc pentru comentariul tau.

Bine ati venit
Pe Retete si Gust

Comunitatea membrilor
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly


Publicitate cu noi



Respectele mele pentru: "Vizitati acest blog!"
Retete si gust

Horoscop culinar

Uita-te pe
"Horoscop culinar"
, daca vrei - Dulciurile tale prferate - AICI!