Buna bucatarule , bine ai venit | Autentificare | Inregistreaza-te | Ai nevoie de ajutor?
Introdu-ti numele de utilizator si parola pentru a te autentifica.Dupa autentificare poti sa trimeti comentariul tau.

Sustine-ma

DACA CREZI,!!!
- ca ma sustii,
pune acest banner pe site/blog.
Retete si gust
Notă - să-mi spuneți în comentariu, dacă ai pus benerul meu
.
Nu uitați codul banner
Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

Pulpe de rata cu chutney de smochine

Retete si gust
Va asteptam cu drag sugestii cu retete pe care doriti sa le publicam pe blog. Folositi acest link - https://retetesigust.blogspot.com/p/blog-page_1.html
 
 Îmi place carnea asociată cu sosuri dulci. O reminiscență a bucătăriei austro-ungare am spune. Așa că azi vă propun această rețetă, care merită încercată. 
Pulpe de rata cu chutney de smochine

Pulpe de rata cu chutney de smochine

INGREDIENTE: 

-4 pulpe de rata
 -sare,piper

Pentru chutney

-un borcan chutney de smochine
-2 boabe de ienibahar zdrobite
-2 cuisoare
-un varf de cutit de scortisoara
-un varf de cutit de fulgi de ardei, optional
-o lingura de otet


MOD DE PREPARARE: 

1.Se presară pulpele de rață cu sare, piper, se masează.

  2.Se rumenesc pulpele într-o tigaie antiaderentă, câte 2-3 minute pe ambele părți, după care se transferă cu grăsimea pe care o lasă cu tot, într-o tavă sau alt vas termorezistent, uns cu ulei dacă mai este nevoie. Se acoperă tava cu folie de aluminiu și se dă la cuptorul preîncălzit la foc mediu timp de aproximativ 15 minute, după care se scoate folia și se continuă coacerea încă 15 minute sau până ce pulpele sunt frumos rumenite și pătrunse.

3.Pentru că sosul ăsta chutney pe care l-am cumpărat mi s-a părut că are nevoie de ceva condimentare, am vărsat conținutul într-o crăticioară, am adăugat cuișoarele, scorțișoara, fulgii de ardei și oțetul. Dacă e nevoie se mai adaugă 2 linguri de apă și se lasă la fiert la foc mediu, până ce sosul se formează de consistența dorită. Se asezonează cu sare și piper.
 
 4. Se servește friptura stropită cu sos chutney alături de garnitură, un piure de cartofi cu parmezan.

Poftă bună ! 
 
Ce este un chutney:
 
 Chutney este o denumire englezeasca pentru un preparat picant, un sos de fapt, ce însoțește un fel principal, fie el cu carne, fructe sau legume. L-am gasit la Lidl.
Retete si gust

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea si/sau propune imbunatatiri, despre/la acest articol.
Multumesc pentru comentariul tau.

Bine ati venit
Pe Retete si Gust

Comunitatea membrilor
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly


Publicitate cu noi



Respectele mele pentru: "Vizitati acest blog!"
Retete si gust

Horoscop culinar

Uita-te pe
"Horoscop culinar"
, daca vrei - Dulciurile tale prferate - AICI!