Buna bucatarule , bine ai venit | Autentificare | Inregistreaza-te | Ai nevoie de ajutor?
Introdu-ti numele de utilizator si parola pentru a te autentifica.Dupa autentificare poti sa trimeti comentariul tau.

Sustine-ma

DACA CREZI,!!!
- ca ma sustii,
pune acest banner pe site/blog.
Retete si gust
Notă - să-mi spuneți în comentariu, dacă ai pus benerul meu
.
Nu uitați codul banner
Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

Piept și coaste de porc lipicioase în stil asiatic

Retete si gust

Va asteptam cu drag sugestii cu retete pe care doriti sa le publicam pe blog. Folositi acest link - https://retetesigust.blogspot.com/p/blog-page_1.html

Coaste și piept de porc cu glazura dulce-acrisoara. Fenomenale! Carne frageda si suculenta si sos aromat.

Piept și coaste de porc lipicioase în stil asiatic

Piept și coaste de porc lipicioase în stil asiatic

Ingrediente:
  • 700 g felii de piept de porc sau 1 kg coast
  • 3 linguri de ulei de floarea soarelui
  • sare grunjoasa, 
  • piper negru macinat
  • o bucata de ghimbir proaspat
  • 5-6 catei de usturoi
  • 3 linguri de sos de soia
  • 3 linguri sos de chili
  • 1 lingurita piper
  • 1 lingurita fulgi de ardei chili
  • 2 linguri de miere 
  • 3 linguri de otet de orez
  • 2-3 fire de ceapa verde
Garnitura:
  • orez fiert in apa cu putina sare

Mod de preparare:

Am ales o tava pentru cuptor in care sa-mi incapa toate feliile de carne (coastele) pe un singur rand, fara sa se suprapuna. Le-am sarat lejer cu sare mai grunjoasa si le-am uns cu cele 3 linguri de ulei. Le-am masat bine si le-am lasat deoparte. Am decojit bucatica de ghimbir si am feliat-o. Am curatat si cateii de usturoi si i-am feliat si pe ei. Am tocat si ceapa verde.

Partea interesanta a retetei este faptul ca se incepe gatirea pe aragaz! Am asezat tava direct pe focul de la aragaz si am rumenit coastele pe ambele parti. Intre timp am pus si cuptorul la incins la 180 C. Cand coastele au devenit rumene am aruncat peste ele feliile de ghimbir si usturoi si le-am asezonat cu sosurile de soia, cu cel de chili, cu miere, cu piperul si fulgii de chili. Am turnat si cele 3 linguri de otet de orez.

Am adaugat in tava si 2 cesti de apa calda, atat cat nivelul lichidului sa nu acopere coastele. Am mai lasat tava pe aragaz pana a inceput sa coloteasca, apoi am mutat-o in cuptorul incins la 180 C

Am setat cronometrul cuptorului la 20 de minute ca sa intorc coastele si pe partea opusa. Le-am mai pus o ceasca de apa si le-am intors pe fiecare cu fata in jos.

Dupa alte 20 de minute de stat la cuptor sunt gata. Sosul dulce-acrisor a scazut si s-a ingrosat, a devenit lipicios. Feliile de ghimbir, usturoi si ceapa verde s-au caramelizat. 

Mod de servire:

Intre timp am fiert si orezul care are o aroma grozava! Am aranjat pe un platou o movila de orez si deasupra am asezat coaste de porc lipicioase. 

Sa incercati neaparat aceste coaste de porc lipicioase! 

Puteti face si niste amestec legume mexicane cu orez

Retete si gust

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea si/sau propune imbunatatiri, despre/la acest articol.
Multumesc pentru comentariul tau.

Bine ati venit
Pe Retete si Gust

Comunitatea membrilor
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly


Publicitate cu noi



Respectele mele pentru: "Vizitati acest blog!"
Retete si gust

Horoscop culinar

Uita-te pe
"Horoscop culinar"
, daca vrei - Dulciurile tale prferate - AICI!