Buna bucatarule , bine ai venit | Autentificare | Inregistreaza-te | Ai nevoie de ajutor?
Introdu-ti numele de utilizator si parola pentru a te autentifica.Dupa autentificare poti sa trimeti comentariul tau.

Sustine-ma

DACA CREZI,!!!
- ca ma sustii,
pune acest banner pe site/blog.
Retete si gust
Notă - să-mi spuneți în comentariu, dacă ai pus benerul meu
.
Nu uitați codul banner
Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

Ouă en cocotte

Retete si gust
Va asteptam cu drag sugestii cu retete pe care doriti sa le publicam pe blog. Folositi acest link - Adauga reteta ta.
Ouăle en cocotte sunt un mic-dejun clasic francez și își iau numele exact de la vasul în care sunt pregătite: mini-cocotte. Dacă nu aveți însă un vas de tip cocotte, puteți folosi o ceșcuță ceramică. Pe fundul vasului, turnăm puțină smântână pentru gătit. Apoi începem să așezăm în straturi ingredientele pe care le-am ales.
Ouă en cocotte

Ouă en cocotte

Ingrediente:

  • bucățele de bacon
  • bucățele de brânză
  • ciuperci
  • bucățele de praz
  • măsline
  • smantana
  • oua
  • rodii cherry
 Mod de preparare:

Pentru preparatul meu, eu am așezat, peste stratul de smântână, câteva felii de bacon, cubulețe de brânză de capră, ciperci, bucati de praz, masline, apoi două ouă și câteva roșioare cherry tăiate în jumătate. Am asezonat ouăle cu sare și piper, apoi le-am trecut la cuptor, într-o tăviță umplută pe jumătate cu apă. În funcție de consistența pe care vă place să o aibă oul, în aproximativ 15 minute sunt gata.
Puteți însoți mini-cocota cu ouăle de o linguriță, însă ceea ce recomand eu cu adevărat este să folosiți o felie ușor învechită de pâine pentru a pregăti la cuptor câteva crutoane aromate cu ulei de măsline și condimente după bunul plac, apoi să luați crutoanele și să le înmuiați direct în gălbenușul ademenitor de cleios al oului. Apoi să vă înfruptați cu poftă și să vă bucurați pentru că v-ați acordat răgazul unui brunch pe cinste. Meritați.
Retete si gust

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea si/sau propune imbunatatiri, despre/la acest articol.
Multumesc pentru comentariul tau.

Bine ati venit
Pe Retete si Gust

Comunitatea membrilor
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly


Publicitate cu noi



Respectele mele pentru: "Vizitati acest blog!"
Retete si gust

Horoscop culinar

Uita-te pe
"Horoscop culinar"
, daca vrei - Dulciurile tale prferate - AICI!