Buna bucatarule , bine ai venit | Autentificare | Inregistreaza-te | Ai nevoie de ajutor?
Introdu-ti numele de utilizator si parola pentru a te autentifica.Dupa autentificare poti sa trimeti comentariul tau.

Sustine-ma

DACA CREZI,!!!
- ca ma sustii,
pune acest banner pe site/blog.
Retete si gust
Notă - să-mi spuneți în comentariu, dacă ai pus benerul meu
.
Nu uitați codul banner
Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

Piept de pui cu piersici si cascaval

Retete si gust
Va asteptam cu drag sugestii cu retete pe care doriti sa le publicam pe blog. Folositi acest link - Adauga reteta ta.               Puiul mi s-a parut desavarsit, fraged si suculent, savoarea puiului si dulceata piersicilor duce la o combinatie de neegalat iar orezul este exact ceea ce lipseste ca sa avem o combinatie perfecta! Si sosul, a mers la fix!
Piept de pui cu piersici si cascaval

Piept de pui cu piersici si cascaval


Ingrediente:
2 piepti pui
1 compot piersici
4 felii cascaval
2 linguri ulei
sare de mare
piper mozaic
rozmarin
1 lingura otet balsamic

Mod de preparare:

Spalam pieptul de pui si il desfacem in doua astfel incat la final vom obtine patru fileuri. Le condimentam cu sare si piper.
Punem intr-un vas antiaderent doua linguri de ulei si rumenim puiul pe ambele parti l foc iute astfel incat sa devina rumen deasupra si moale si suculent in interior. 
Asezam puiul in tava.
Taiem felii piersicile.
Pe fiecare bucata de pui asezam piersicile astfel incat sa il acoperim in totalitate.
Asezam pe fiecare bucata de pui cate o felie de cascaval.
Deglasam tigaia in care am prajit puiul turnand in ea 200 ml de zeama din compot pe care o vom da intr-un clocot astfel incat tigaia va fi curatata de resturile ramase de la prajit.
Amestecul rezultat il turnam in tava peste feliile de cascaval. Garnisim cu cengute de rozmarin.
Dam la cuptor la 200 gade pentru 25-30 minute pana cand cascavalul este rumenit usor deasupra.
Si pentru final preparam sosul astfel: sosul rezultat in tava l-am scurs si l-am pus intr-un vas. Am adaugat o lingura de cema de otet balsamic si l-am fiert pana a capatat consistenta unui sos.  Am servit puiul cu o garnitura de orez!
Retete si gust

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea si/sau propune imbunatatiri, despre/la acest articol.
Multumesc pentru comentariul tau.

Bine ati venit
Pe Retete si Gust

Comunitatea membrilor
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly


Publicitate cu noi



Respectele mele pentru: "Vizitati acest blog!"
Retete si gust

Horoscop culinar

Uita-te pe
"Horoscop culinar"
, daca vrei - Dulciurile tale prferate - AICI!