Buna bucatarule , bine ai venit | Autentificare | Inregistreaza-te | Ai nevoie de ajutor?
Introdu-ti numele de utilizator si parola pentru a te autentifica.Dupa autentificare poti sa trimeti comentariul tau.

Sustine-ma

DACA CREZI,!!!
- ca ma sustii,
pune acest banner pe site/blog.
Retete si gust
Notă - să-mi spuneți în comentariu, dacă ai pus benerul meu
.
Nu uitați codul banner
Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

Pilaf cu carne

Retete si gust
Pilaf de orez cu legume si carne. Cum se prepara pilaful gustos? Ce tip de orez alegem? Care e diferenta intre risotto si orez pilaf? Orez pilaf este o mancare complexa, sanatoasa si foarte gustoasa, populara in multe parti ale globului pamantesc.
Pilaf cu carne
Pilaf cu carne

Ingrediente:
  • 600 g carne
  • sare, piper negru macinat, chimion
  • 1 lingurita cu varf de boia dulce
  • 100 ml ulei 
  • 300 g orez
  • 500g ceapa 
  • 2 morcovi
  • o capatana intreaga de usturoi
  • 1 ardei 
  • 200g fasole verde congelate
  • 150g boabe de porumb
  • 300 g ciuperci proaspete

Mod de preparare:

Am spalat orezul cu bob lung in 5 ape reci pana ce ultima apa a ramas limpede. L-am lasat la inmuiat in aceasta apa timp de o ora.

Am spalat, curatat si taiat legumele. Ardeiul l-am tocat cubulete, ciupercile in sferturi, ceapa solzi si morcovul rondele.
Am ales o oala larga, cu pereti mai inalti si cu fundul mai gros. Am turnat uleiul in ea si am pus-o la incins pe foc mediu. Am asezat in uleiul incins cuburile de carne de porc. Carnea a fost bine stearsa cu stergare inainte de a o praji. Nu am condimentat-o cu nimic deocamdata. Am intors mereu bucatile de carne cu o spatula, pentru a se praji pe toate partile. Cand bucatile de carne s-au rumenit am adaugat ceapa tocata peste ele si am sarat lejer. Am amestecat bine si am asteptat sa se inmoaie ceapa si sa devina sticloasa. Am presarat totul cu o lingurita cu varf de boia dulce si am stins cu 2 cani de apa fierbinte. Tot acum am pus si chimionul si piperul negru proaspat macinat. Am lasat sa fiarba 45 de minute la foc mic, cu capacul asezat pe intredeschis.
Am testat o bucatica de carne sa vad daca este facuta si am trecut la pasii urmatori: adaugarea legumelor, in ordinea timpilor lor de gatire. Primii au fost morcovii. Dupa 15 minute am pus si ciupercile pe care le-am gatit alte 15 minute.
Am adaugat porumbul, ardeiul si fasolea verde. Le-am amestecat bine cu carnea din oala si le-am lasat sa fiarba 5 minute.
Am scurs de apa in care a stat la inmuiat. Am asezat intr-un singur strat gros la suprafata oalei cu carne si legume. .

Am taiat capatana de usturoi in doua.

Am nivelat stratul de orez crud de la suprafata si am infipt in el cele doua jumatati ale capatanii de usturoi cu taietura in jos. Cu coada unei linguri de lemn am intepat din loc in loc continutul oalei, pana la fund, creand niste canale prin care sosul urca pana la suprafata. Sosul va aroma si condimenta stratul de orez de sus.

Am adaugat apa fierbinte cat sa acopar usor stratul de orez. Am sarat ca lumea cu 1 lingurita de sare. NU am amestecat!! Am asezat capacul peste oala bine inchis ca sa se formeze aburi sub el si am redus focul la minimum. Am cronometrat 18-20 minute de gatire – suficiente orezului. Orezul s-a umflat, a absorbit lichidele din jur iar usturoiul s-a inmuiat. Am stins focul. Am scos cele doua capatani de usturoi si am eliberat cateii din ele. I-am pus inapoi in oala, peste orez.
Am amestecat delicat cu spatula in oala cu orez si carne.
Retete si gust

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea si/sau propune imbunatatiri, despre/la acest articol.
Multumesc pentru comentariul tau.

Bine ati venit
Pe Retete si Gust

Comunitatea membrilor
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly


Publicitate cu noi



Respectele mele pentru: "Vizitati acest blog!"
Retete si gust

Horoscop culinar

Uita-te pe
"Horoscop culinar"
, daca vrei - Dulciurile tale prferate - AICI!