Buna bucatarule , bine ai venit | Autentificare | Inregistreaza-te | Ai nevoie de ajutor?
Introdu-ti numele de utilizator si parola pentru a te autentifica.Dupa autentificare poti sa trimeti comentariul tau.

Sustine-ma

DACA CREZI,!!!
- ca ma sustii,
pune acest banner pe site/blog.
Retete si gust
Notă - să-mi spuneți în comentariu, dacă ai pus benerul meu
.
Nu uitați codul banner
Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

Snitele din muschiulet de piept de pui

Retete si gust
Șnițele din piept de pui cu garnitura de cartofi natur, Nu am mai facut de mult șnițele dar trebuie sa recunosca ca imi era dor, cateodata merita sa iti faci de cap cu ce ai pofta. Toata familia a fost multumita de pranzul pregatit chiar daca am gatit ceva prajit.
Snitele din muschiulet de piept de pui
Snitele din muschiulet de piept de pui

Ingrediente:

700 g muschiulet din piept de pui
4 buc oua
6 linguri pesmet alb
5 linguri faina
sare aromata cu ierburi
sare, piper
300 ml ulei pentru prajit
Cartofi natur
700 g cartofi roz
sare si piper negru
75 g Unt
3 linguri ulei masline
5 firepatrunjel verde

Mod de preparare:

1. Am folosit muschiulet din piept de pui, asa ca numai l-am curatat putin si am batut usor cu ciocanul de snitele. Am condimentat cu sare si piper dupa gustul meu, am adaugat putina sare aromata cu ierburi si am lasat 10 minute sa isi traga condimente.
2. Pe o farfurie mare am pus faina intr-o parte, iar pe partea cealaltă am pus pesmetul intinse ambele frumos sa pot trece snitelele prin ele. Am pus ulei intr-o tigaie si l-am infierbantat cat am crezut sa nu iasa fum din el. Am spart repede ouale si le-am batut bine cu telul si cu putina sare. Am trecut fiecare bucatica de carne prin faina, am scuturat de excesul de faina si le-am scufundat bine in ou. Fara sa fac exces pentru ca oricum nu se prinde mai mult de cat se poate am trecut fiecare bucat prin pesmet apoi le-am prajit si pe o parte si pe alta 4-5 minute pana devin usor aurii.
3. Am pus pe o farfurie doua randuri de servetele sa isi traga excesul de ulei si am scos snitelele apoi iar am tamponat pe deasupra cu hartie. Am repetat pana am terminat de prajit si am setrvit cu cartofi natur si patrunjel verde.

Cartofi natur

Cartofii se curata, se spala si se taie cuburi. Intr-o cratita puneti apa si adaugati cartofii cu un praf de sare, dati drumul la foc si fierbeti pana se inmoaie. Scurgeti apoi de apa si in cratita respectiva adaugati untul topit cu lingura pe deasupra si ulei de masline. Condimentati cu putin piper si presarati pe deasupra patrunjel verde tocat. Serviti cu castraveti cu smantana. Sa aveti pofta buna.
Retete si gust

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea si/sau propune imbunatatiri, despre/la acest articol.
Multumesc pentru comentariul tau.

Bine ati venit
Pe Retete si Gust

Comunitatea membrilor
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly


Publicitate cu noi



Respectele mele pentru: "Vizitati acest blog!"
Retete si gust

Horoscop culinar

Uita-te pe
"Horoscop culinar"
, daca vrei - Dulciurile tale prferate - AICI!