Buna bucatarule , bine ai venit | Autentificare | Inregistreaza-te | Ai nevoie de ajutor?
Introdu-ti numele de utilizator si parola pentru a te autentifica.Dupa autentificare poti sa trimeti comentariul tau.

Sustine-ma

DACA CREZI,!!!
- ca ma sustii,
pune acest banner pe site/blog.
Retete si gust
Notă - să-mi spuneți în comentariu, dacă ai pus benerul meu
.
Nu uitați codul banner
Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

Salata de cartofi cu ceapa si iaurt, cu marar si lamaie

Retete si gust
Salata de cartofi cu ceapa si iaurt, cu marar si lamaie O salata sanatoasa si gustoasa pe care am facut-o cu cartofi noi si ceapa verde si care a insotit o friptura rumena din pulpa de porc. Dressingul acesta din iaurt grecesc cu marar si lamaie este grozav! Are o nota proaspata si vesela.
Salata de cartofi cu ceapa si iaurt, cu marar si lamaie
Salata de cartofi cu ceapa si iaurt, cu marar si lamaie

Ingrediente:
  • 1 kg cartofi noi
  • 2 L de apa si 3 lingurite de sare - pentru fiert
  • 2 - 3 cepe verzi
  • sare
  • 3 linguri de ulei
  • piper negru macinat
Dressing de iaurt:
  • 250 ml iaurt
  • zeama si coaja rasa fin de la ½ lamaie
  • sare
  • o mana de marar verde tocat 
  Mod de preparare: Am spalat cartofii cu coaja si i-am asezat intr-o oala incapatoare cu apa rece si 3 lingurite de sare. I-am fiert pana ce a intrat usor furculita in ei - fara sa se zdrobeasca. Cartofii fierb cam in 12-15 minute din momentul in care incep sa clocoteasca. Cei noi sunt mai fragezi si fierb mai rapid. I-am scurs, clatit cu apa rece si i-am lasat la racorit.
Dupa racorirea completa am decojit cartofii si am tocat ceapa.
Am ales un castron incapator de salata si am feliat rondele cartofii fierti. I-am sarat lejer si i-am stropit bine cu ulei. Am adaugat peste ei si ceapa verde tocata si i-am presarat si cu piper negru macinat. Am amestecat usor salata cu tacamurile speciale.

Dressing:

Intr-un castron mai mic am amestecat iaurtul grecesc cu zeama si coaja rasa de lamaie si un pic de sare. Am tocat fin mararul si l-am adaugat peste iaurt. Am amestecat totul bine si… gata!

Servire:

Dressingul de iaurt poate fi turnat peste intreaga salata de cartofi si amestecat.
Nu va pot povesti cat de gustoasa este aceasta salata!  Insotit o friptura rumena din pulpa de porc.
Sa incercati aceasta reteta de salata de cartofi cu ceapa si iaurt! Este fresh si gustoasa.
Retete si gust

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea si/sau propune imbunatatiri, despre/la acest articol.
Multumesc pentru comentariul tau.

Bine ati venit
Pe Retete si Gust

Comunitatea membrilor
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly


Publicitate cu noi



Respectele mele pentru: "Vizitati acest blog!"
Retete si gust

Horoscop culinar

Uita-te pe
"Horoscop culinar"
, daca vrei - Dulciurile tale prferate - AICI!