Buna bucatarule , bine ai venit | Autentificare | Inregistreaza-te | Ai nevoie de ajutor?
Introdu-ti numele de utilizator si parola pentru a te autentifica.Dupa autentificare poti sa trimeti comentariul tau.

Sustine-ma

DACA CREZI,!!!
- ca ma sustii,
pune acest banner pe site/blog.
Retete si gust
Notă - să-mi spuneți în comentariu, dacă ai pus benerul meu
.
Nu uitați codul banner
Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

Rulouri de vita cu sos de rosii si vin

Retete si gust
Rulouri de vita cu sos de rosii si vin. Aceste mici rulade din carne de vita cu sos tomat sunt foarte fragede si gustoase. Ele sunt umplute cu fasii de castraveti murati. Sunt delicioase.
Rulouri de vita cu sos de rosii si vin
Rulouri de vita cu sos de rosii si vin

Ingrediente:
  • cca. 800 g - 1 kg de carne de vita
  • sare, piper negru macinat
  • 5-6 castraveti murati
  • 2 linguri de ulei de masline
  • 250 ml vin rosu sec 
  • 400 g rosii in conserva 
  • 50 g pasta concentrata de rosii
  • 1 lingura mare de boia dulce
  • 4 catei de usturoi zdrobiti
In plus :
  • o mana de frunze de patrunjel
  • 1 catel de usturoi tocat marunt
  • putina coaja rasa de lamaie
Garnitura:
  • piure de cartofi

 

Mod de preparare, rulouri:

Am taiat carnea in 8 felii (ultima mai urata, nu a ajuns in poza) pe care le-am acoperit cu folie de plastic si le-am batut bine cu ciocanul de snitele. Am obtinut niste felii mari cat palma si subtiri.
Am asezonat feliile de carne cu sare si piper pe ambele parti si am taiat castravetii murati in fasii lungi.

Pe fiecare felie de carne am asezat cate 3 fasii de castraveti acri si am rulat totul strans.
Am obtinut 8 asemenea rulouri de vita. Pe fiecare l-am asigurat cu cate o scobitoare, ca sa nu se desfaca la gatit.

Am pus la incins o tigaie incapatoare, cu pereti mai inalti. Am turnat in ea 2 linguri de ulei de masline si am pus rulourile de carne la rumenit. Le-am intors pe toate partile, la foc iute, ca sa prinda un pic de culoare, sa se caramelizeze un pic.

Am turnat paharul de vin rosu si am asteptat sa se evapore alcoolul din el. Dupa care am adaugat rosiile din conserva, pasta concentrata de rosii si o lingura mare de boia. Boiaua, pe langa aroma si gust va si ajuta la legarea, ingrosarea sosului. I-am mai pus sare si piper negru macinat.

Am presat si cateii de usturoi direct in tigaie si am amestecat totul cu lingura de lemn. In final am turnat 500 ml de apa calda ca sa aiba lichid suficient, aproape sa le acopere, am pus capacul peste tigaie si am dat focul la minimum. De-acum va trebui sa fiarba macar o ora si jumatate la foc mic, pana ce carnea este frageda si furculita intra usor in ea. Trebuie amestecat in oala din 30 in 30 de minute si completat lichidul daca scade prea mult.

Servire:

Am stins focul. Am tocat repede un catel de usturoi impreuna cu o mana de patrunjel verde. Am ras si putina coaja de lamaie si am amestecat-o cu acestea.

Nu sariti peste acest pas pentru patrunjel, usturoiul si coaja de lamaie, ca da o savoare si o prospetime de exceptie acestui preparat.

Am facut si un piure de cartofi cu mult unt.

Nu uitati sa scoateti scobitorile din rulade inainte de servire! Si nu uitati vinul rosu care se potriveste tare bine cu mancarea asta.


Este o mancare simpla si faina care poate fi reincalzita cu usurinta a doua zi. Sa incercati si voi aceasta reteta de rulouri de vita cu sos de rosii si vin!
Retete si gust

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea si/sau propune imbunatatiri, despre/la acest articol.
Multumesc pentru comentariul tau.

Bine ati venit
Pe Retete si Gust

Comunitatea membrilor
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly


Publicitate cu noi



Respectele mele pentru: "Vizitati acest blog!"
Retete si gust

Horoscop culinar

Uita-te pe
"Horoscop culinar"
, daca vrei - Dulciurile tale prferate - AICI!