Buna bucatarule , bine ai venit | Autentificare | Inregistreaza-te | Ai nevoie de ajutor?
Introdu-ti numele de utilizator si parola pentru a te autentifica.Dupa autentificare poti sa trimeti comentariul tau.

Sustine-ma

DACA CREZI,!!!
- ca ma sustii,
pune acest banner pe site/blog.
Retete si gust
Notă - să-mi spuneți în comentariu, dacă ai pus benerul meu
.
Nu uitați codul banner
Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

Pui intreg la gratar

Retete si gust
Am facut fericit un grup de mancaciosi. Acest pui la gratar mi-a starnit papilele gustative, iar cand l-am pregatit gustul nu a fost mai prejos decat ceea ce-mi imaginasem ca va iesi.
Pui intreg la gratar

Ingrediente:

1 pui intreg pentru grill
5 catei usturoi
sucul de la 2 lamai
150 ml coniac
1/2 lingurita boia dulce
1/2 lingurita boia iute
1/2 lingurita piper
5 foi de dafin +1 lingurita oregano uscat macinat
2 lingurite unt moale
sare de mare

Mod de preparare:

  1. Cu o zi inainte de a pregati gratarul am spalat puiul, l-am uscat cu servetele si apoi l-am sarat normal cu sare de mare. L-am lasat pana a doua zi la frigider.
  2. Am pregatit marinata: am strivit usturoiul si l-am amestecat intr-un borcanel cu sucul de lamaie, coniacul, untul, boiaua, piperul si amestecul de dafin si oregano. Am scuturat bine borcanul.
  3. Am pus puiul cu pipetul in sus si l-am taiat de-a lungul pieptului. L-am intors cu interiorul in jos si am apasat puiul pana s-a aplatizat bine. L-am intepat cu un cutit ascutit pe toata suprafata, pentru a intra aroma marinatei in carne.
  4. L-am asezat in gratarul special care se vede in poza pentru a-l intoarce mai usor, dintr-o singura miscare.
  5. Folosind o pensula de silicon am uns bine puiul cu marinata pe ambele parti. Am mai presarat putina sare de mare.
  6. Am incins gratarul electric si l-am pus la prajit. Dupa 10 minute l-am intors. Apoi am continuat sa-l intorc tot la 5 minute, ungandu-l de fiecare data cu marinata. Dupa cca 45 minute puiul era gata. Il puteti testa cu scobitoarea pe care o introduceti in diferite zone si daca tasneste suc, pui inseamna ca e facut.
  7. Se serveste imediat.
    Gratar special
    gratarul special
Retete si gust

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea si/sau propune imbunatatiri, despre/la acest articol.
Multumesc pentru comentariul tau.

Bine ati venit
Pe Retete si Gust

Comunitatea membrilor
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly


Publicitate cu noi



Respectele mele pentru: "Vizitati acest blog!"
Retete si gust

Horoscop culinar

Uita-te pe
"Horoscop culinar"
, daca vrei - Dulciurile tale prferate - AICI!