Buna bucatarule , bine ai venit | Autentificare | Inregistreaza-te | Ai nevoie de ajutor?
Introdu-ti numele de utilizator si parola pentru a te autentifica.Dupa autentificare poti sa trimeti comentariul tau.

Sustine-ma

DACA CREZI,!!!
- ca ma sustii,
pune acest banner pe site/blog.
Retete si gust
Notă - să-mi spuneți în comentariu, dacă ai pus benerul meu
.
Nu uitați codul banner
Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

Mancare chinezeasca cu pui si legume

Retete si gust
Mancare chinezeasca cu pui si legume, super simplu de pregatit acasa. Si nu o spun doar asa de dragul de a fi spus, chiar e o reteta simpla pentru care gasiti ingrediente peste tot, ba poate chiar le aveti in casa.
Mancare chinezeasca cu pui si legume
Mancare chinezeasca cu pui si legume

Ingrediente:

  • 500 g piept de pui
  • 1 lingurita otet de vin
  • 4 linguri sos de soia
  • putina sare
  • 2 lingurite de amidon
  • 2 morcovi
  • 1 ardei gras galben
  • 1 ardei gras rosu
  • 1 ceapa rosie
  • 2 catei de usturoi
  • 2-3 linguri ulei pentru gatit

Mod de preparare:

Pieptul de pui l-am taiat fasii. Am pus fasiile intr-o caserola si am adaugat peste ele otetul de vin, 2 linguri sos de soia, sare si  amidonul. Am amestecat si am lasat carnea la marinat, la rece, 20 de minute, timp in care m-am ocupat de legume.
Morcovii si ardeii se taie bastonase subtiri. Ca sunt mai scurte sau mai lungi, vedeti voi in functie de legume.
Ceapa am taiat-o solzisori, iar usturoiul l-am tocat marunt.
Intr-un wok am incins cateva linguri de ulei si am prajit fasiile de pui pana s-au rumenit putin. Le-am scos pe o farfurie si am adaugat legumele in tigaie. Le-am calit 1-2 minute, cat sa se inmoaie putin, dar sa iti pastreze forma. Am adaugat puiul peste legume impreuna cu 4 linguri de apa si 2 linguri sos de soia.
Am lasat mancarea pe foc inca vreo 2 minute, apoi am oprit focul. Mancarea chinezeasca cu pui si legume este gata!
Merge perfect cu orez fiert simplu sau cu paste de orez.
Pofta buna!
Retete si gust

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea si/sau propune imbunatatiri, despre/la acest articol.
Multumesc pentru comentariul tau.

Bine ati venit
Pe Retete si Gust

Comunitatea membrilor
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly


Publicitate cu noi



Respectele mele pentru: "Vizitati acest blog!"
Retete si gust

Horoscop culinar

Uita-te pe
"Horoscop culinar"
, daca vrei - Dulciurile tale prferate - AICI!