Buna bucatarule , bine ai venit | Autentificare | Inregistreaza-te | Ai nevoie de ajutor?
Introdu-ti numele de utilizator si parola pentru a te autentifica.Dupa autentificare poti sa trimeti comentariul tau.

Sustine-ma

DACA CREZI,!!!
- ca ma sustii,
pune acest banner pe site/blog.
Retete si gust
Notă - să-mi spuneți în comentariu, dacă ai pus benerul meu
.
Nu uitați codul banner
Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

Ciorba de salata cu kaizer si jumari de ou

Retete si gust

Daca nu va incanta ciorba de salata puteti sa faceti una de spanac, procedand exact la fel, dar inlocuind salata cu spanac. Poate fi preparata pe tot parcursul anului, dar mai ales primavara, cand ne dorim o detoxifiere a organismului.
Ciorba de salata cu kaizer si jumari de ou

Ciorba de salata cu kaizer si jumari de ou


Ingrediente:

2 bucati salata verde
1 ceapa
1 fir tulpina telina
150 gr kaizer
200 gr smantana
2 cuburi knor
2 catei usturoi
2 oua
sare, piper

Mod depPreparare:

  1. Ceapa si telina tocate le-am calit in putin ulei pana s-au inmuiat, am adaugat apoi 1.5 l apa si cuburile knorr. Am lasat la fiert la foc mijlociu.
  2. Intre timp am prajit kaizerul taiat felii si crestat, fara ulei, pana a devenit crocant.
  3. In grasimea lasata de kaizer am facut o omleta din cele 2 oua batute cu putina sare.
  4. Kaizerul l-am pus in supa si am mai lasat la fiert 10 minute.
  5. Apoi am adaugat salata curatat si taiata fideluta si am lasat la fiert cam 10 minute. Am condimentat cu sare si piper.
  6. Smantana am dizolvat-o cu supa fierbinte si am turnat-o incet in supa amestecand continuu. Am aruncat inauntru si usturoiul strivit. Am mai lasat sa dea cateva clocote.
  7. La sfarsit am adaugat omleta taiata cubulete.
Retete si gust

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea si/sau propune imbunatatiri, despre/la acest articol.
Multumesc pentru comentariul tau.

Bine ati venit
Pe Retete si Gust

Comunitatea membrilor
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly


Publicitate cu noi



Respectele mele pentru: "Vizitati acest blog!"
Retete si gust

Horoscop culinar

Uita-te pe
"Horoscop culinar"
, daca vrei - Dulciurile tale prferate - AICI!