Buna bucatarule , bine ai venit | Autentificare | Inregistreaza-te | Ai nevoie de ajutor?
Introdu-ti numele de utilizator si parola pentru a te autentifica.Dupa autentificare poti sa trimeti comentariul tau.

Sustine-ma

DACA CREZI,!!!
- ca ma sustii,
pune acest banner pe site/blog.
Retete si gust
Notă - să-mi spuneți în comentariu, dacă ai pus benerul meu
.
Nu uitați codul banner
Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

Eclere cu crema de nes,frisca si glazura de ciocolata

Retete si gust
Eclere cu crema
Tipul rețetei:
Desert
Numarul de porții:
8 porții
Preparare:
50 min
Gătire:
1 oră
Gata în:
1 h, 50 m
Dificultate:
Ușor

Ingrediente

Am folosit pentru gogosele:

100 ml apa

100 ml ulei

200 gr faina

6 oua
Am facut crema cu care am umplut eclerele

400 ml lapte

50 gr unt

4 linguri faina

100 gr zahar tos

4 zahar vanilat

o lingura de ness si 3 oua

Preparare

Etapa 1

Se pune apa si uleiul la foc si cand incep sa fiarba se adauga faina si se amesteca continuu pana cand compozitia se desprinde de pe peretii oalei. Se lasa apoi la racit si cand s-a racit complet se adauga pe rand cele 6 oua si se amesteca bine dupa fiecare ou adaugat. Compozitia astfel obtinuta am pus-o intr-un pos cu un varf putin ondulat si am format gogosele/bastonase ca sa le spun asa,pe o tava tapetata cu hartie de copt. Le-am dat la cuptor la foc mic pentru aproximativ 40 minute

Etapa 2

Am pus la foc laptele,nesul,zaharul,untul si ouale ,am amestecat continuu pana a inceput sa fiarba si apoi am adaugat pe rand cate o lingura de faina pana cand am terminat cu toate 4. Am amestecat repede si cu forta ca sa nu faca cocoloase si apoi am dat crema la racit.

Etapa 3

Gogoselele coapte si racite le-am taiat pe lung (inauntru ele sunt goale) am pus in interiorul fiecareia  crema de nes,si pe margini frisca,am dat fiecare capacel printr-o glazura de ciocolata 

Retete si gust

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea si/sau propune imbunatatiri, despre/la acest articol.
Multumesc pentru comentariul tau.

Bine ati venit
Pe Retete si Gust

Comunitatea membrilor
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly


Publicitate cu noi



Respectele mele pentru: "Vizitati acest blog!"
Retete si gust

Horoscop culinar

Uita-te pe
"Horoscop culinar"
, daca vrei - Dulciurile tale prferate - AICI!