Buna bucatarule , bine ai venit | Autentificare | Inregistreaza-te | Ai nevoie de ajutor?
Introdu-ti numele de utilizator si parola pentru a te autentifica.Dupa autentificare poti sa trimeti comentariul tau.

Sustine-ma

DACA CREZI,!!!
- ca ma sustii,
pune acest banner pe site/blog.
Retete si gust
Notă - să-mi spuneți în comentariu, dacă ai pus benerul meu
.
Nu uitați codul banner
Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Retete si Gust

Aici gasesti cele mai gustoase retete, imbunatatite, a mincarurilor de zi cu zi, din bucataria traditionala Romaneasca.

Urmariti-le...Urmariti-le...Urmariti-le...

PIFTIE DIN GHIARE DE PUI

Retete si gust
Cum vremea s-a racit brusc si aveam in congelator cateva gheare de pui de casa m-am pus sa pregatesc racituri ,ca tare pofta ne-a fost. Nu am obtinut o cantitate mare ,numai cat sa ne astamparam pofta .
PUI
PIFTIE DIN GHIARE DE PUI
Ingrediente :
12 bucati gheare pui
1 bucata os de la pieptul de pui si pielita
2 capatani usturoi
1 lingura piper
sare dupa gust
amestec de legume mexican
3 ficatei pui
Mod de preparare :
Ghearele de pui bine curatate si spalate le punem la fiert in 3 litri apa rece. Adaugam 1 lingura rasa sare si lasam la fiert la foc mic impreuna cu cele 2 capatani de usturoi curatate de primul rand de invelis de foite si 1 lingura de piper . Se lasa la fiert pana scade lichidul la jumate din cantitatea initiala . Daca mai e nevoie se adauga sare dupa gust, dar nu prea multa caci riscati sa nu se inchege racitura. Separat am fiert niste legume din amestecul mexican . Separat am fiert si 3 ficatei de pui . Din racitura am scos ghearele de pui si am strecurat lichidul.
In boluri de plastic am pus cateva linguri de legume fierte si cate o bucata de ficat iar peste ele am pus un pic de zeama . Am lasat bolurile la rece sa se inchege racitura dupa care am asezat deasupra cateva gheare de pui si am completat cu restul de lichid ramas. Am pus din nou bolurile la rece pana s-a inchegat racitura.
Continutul bolului l-am rasturnat pe o farfurie si am servit cu zeama de lamaie .
Pofta Buna !
Retete si gust

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea si/sau propune imbunatatiri, despre/la acest articol.
Multumesc pentru comentariul tau.

Bine ati venit
Pe Retete si Gust

Comunitatea membrilor
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly


Publicitate cu noi



Respectele mele pentru: "Vizitati acest blog!"
Retete si gust

Horoscop culinar

Uita-te pe
"Horoscop culinar"
, daca vrei - Dulciurile tale prferate - AICI!